Nuo 90 iki 70 kg svorio, Techniniai duomenys — Balteco

Medicinos fakulteto studentai - Rektoriaus Taurės svarsčių kilnojimo čempionai

Nuo 90 iki 70 kg svorio

Jeigu protingai treniruojiesi, pakankamai miegi ir vis dar nematai rezultato, atsakymas vienas - tau reikia racionaliai subalansuotos mitybos! Paprasčiau sakant, reikia teisingo mitybos Nuo 90 iki 70 kg svorio. Esminis komponentas auginant raumenų masę — kilokalorijos kcal.

Nuo 90 iki 70 kg svorio

Norėdamas padidinti raumeninė masę, privalai per parą su maistu gauti daugiau energijos kilokalorijų negu jos išeikvoji. Nuo ko pradėti? Visų pirma, reikia apskaičiuoti kiek kalorijų mums reikia gauti su maistu, kad galėtume augti. Šiam tikslui naudojama labai paprasta formulė.

Atstovauk savo fakultetui tarpfakultetinėse VU Rektoriaus Taurės varžybose

Tereikia esamą kūno svorį padauginti iš Minėto pvz. Šią taisyklę tikrai lengva prisiminti.

  • Maksimalaus štangos spaudimo lentelė
  • Lankstyto grifo ir hantelių rinkinys 70kg - daiktadezes.lt
  • Techniniai duomenys — Balteco

Naudok aukšta biologine verte pasižyminčius baltymus: vištieną, jautieną, avieną, kalakutieną, žuvį, kiaušinius ir kitus gyvulinės kilmės produktus.

Šie produktai vertingi tuo, kad savo sudėtyje Nuo 90 iki 70 kg svorio visas organizme nesintetinamas aminorūgštis, kurių paprastai neturi augalinės kilmės baltymai pvz. Jeigu sveriate išvirtą mėsą, tokiu atveju g bus apie 25 — 30 g baltymų.

ferruggia riebalų nuostoliai Marley šaukštas svorio netekimas

Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš riebalų ir angliavandenių. Dauguma bereikalingai pašalina riebalus iš paros mitybos raciono, bijodami kūno riebalų kiekio padaugėjimo. Tačiau nereikėtų to daryti.

Nuorodos kopijavimas

Riebalai atlieka daugybę gyvybiškai svarbių funkcijų būtini hormonų sintezei, riebaluose tirpių vitaminų D, E, K ir A pasisavinimui, dalyvauja termoreguliacijos procesuose ir kt. Siekiant raumenų masės prieaugio reikėtų su maistu gauti 0,8 — 1 g riebalų kilogramui kūno masės per dieną.

kaip mesti svorį kūno riebalai

Dažniausiai sportuojančiųjų mityboje trūksta omega-3 riebiųjų rugščių. Jų pagrindiniai šaltiniai yra žuvis, riešutai pvz.

Pridėti į palyginimus Minn kota Endura C2 34 lbs Minn Kota yra tiesiog lyderis, nes kol kiti kopijuoja, jie tobulina savo variklius. Endura C2 yra legendinis variklis sukurtas, kad tarnautu ilgai ir plaukiojant su juo suteiktu Jums kuo daugiau malonumo. Visiems Minn Kota varikliams suteikiama 2 metų garantija. Jis sukurtas patikimai ir yra paprastas naudoti, kad tarnautu Jums žvejyboje diena iš dienos, metai iš metų.

Taip pat šių riebiųjų rūgščių galite papildomai gauti vartodami linų sėmenų aliejų. Gerkite po 1 šaukštą kiekvienam 40 kg savo kūno svorio.

Restoration Old Rusty Hand-Held Circular Saw Bosch - Restore Concrete Cutter Machine

Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš angliavandenių. Tai reiškia, kad 70 kg sveriantis sportininkas turi suvartoti — g angliavandenių per dieną.

+370 610 19313

Kiek man reikia angliavandenių ir kokius šaltinius pasirinkti? Žinoma, visada būtina stebėti save ir atitinkamai keisti mitybos įpročius. Vertingiausi angliavandeniai — pilno grūdo pvz. Tokie angliavandenių šaltiniai turi daug biologiškai naudingų skaidulų, yra lėčiau virškinami ir nesukelia staigaus gliukozės kiekio padidėjimo kraujyje. Tuo tarpu iš sijotų miltų pagaminti produktai pvz.

Nuo 90 iki 70 kg svorio

Juose esantys angliavandeniai greičiau patenka į kraujotaką ir atsiranda didesnė tikimybė kauptis riebaliniam audiniui. Kitas geras angliavandenių šaltinis — paprastosios ir saldžiosios bulvės.

Maksimalaus štangos spaudimo lentelė

Tiesa, bulvių glikeminis indeksas aukštas, tačiau reikia nepamiršti to, kad sumaišius angliavandenius su kitais makroelementais riebalai, baltymai jų virškinimas ir skaidymas iki gliukozės, ženkliai sulėtėja.

Iš jų bent g turėtų sudaryti kompleksiniai, o 60 — 70 g paprastieji angliavandeniai, kurie turėtų būti suvartoti iškart po treniruotės.

Mitybos plano pavyzdys siekiant priaugti svorio iki 80 kg tinka sveriančiam 70 — 75 kg 1.

Taip pat perskaitykite