Numesti svorio virš 60, metės lieknėjimo istorija: kaip aš numečiau dalį savo svorio

numesti svorio virš 60

numesti svorio virš 60

Sveikas maistas racioną papildo palaipsniui. Teks mokytis valgyti adekvačiomis porcijomis - padėti kuo toliau dideles lėkštes. Per pietus prasideda kai kurie apribojimai: teks atsisakyti keptų aliejuje produktų ant grotelių - galima.

geriausias svorio netekimas esant 50 padėk man, aš noriu numesti svorio

Iki antros valandos dienos galima patiekalą pagardinti šaukšteliu grietinės ar majonezo. Užtat kaip garnyrą galima naudoti ryžius, grikius ir daržoves.

numesti svorio virš 60 svorio metimas netikėta nauda

Jei verdate mėsos sultinį, pasistenkite nedėti bulvių arba paruoškite sriubą su daržovėmis. Desertui galima valgyti obuolius, citrusinius vaisius, slyvas, kivius, arbūzą, juodąsias slyvas, ananasą. Vakarienė ne vėliau šeštos vakaro : apribojimai derinant produktus tampa dar griežtesni.

Jums gali patikti

Negalima praleisti paskutinio valgymo. Mitybos sistema Pusryčiai būtini siekiant aktyvuoti medžiagų apykaitos procesus organizme.

Jeigu su tuo sutinkate — greičiausiai ir jūsų gyvenimą kartina įkyrėję papildomi centimetrai ten, kur jų mažiausiai reikia. Specialistai sutinka, kad kova su antsvoriu — tai kompleksiška strategija, apimanti fizinį krūvį, raciono korekcijas ir žalingų įpročių atsisakymą. Dalinamės 60 patarimų, kurių laikydamiesi vis labiau artėsite prie išsvajotų formų. Mitybos patarimai Neatsisakykite pusryčių.

Jie nebūtinai turi būti sotūs. Arbata, kava, alkoholis leidžiami.

Dieta „minus 60 kg”: valgyti galima viską!

Tačiau vietoj įprasto cukraus naudokite fruktozę arba rudąjį cukrų. Palaipsniui mažinkite cukraus numesti svorio virš 60 jei įpratote dėti du šaukštus, dėkite pusantro, paskui vieną, paskui pusę.

Iš alkoholio pirmenybę teikite sausam vynui, geriau raudonajam.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Pienišką šokoladą pakeiskite karčiuoju. Pasistenkite didinti kakavos procentą.

Nuorodos kopijavimas

Naudokite daugiau ryžių ir grikių kaip garnyrą. Palaipsniui imkite juos numesti svorio virš 60 laukiniais arba rudaisiais ryžiais. Nepamirškite šaldytų daržovių. Balta duona - tik pirmoje dienos pusėje. Antroje pusėje - tik ruginiai džiūvėsėliai arba, blogiausiu atveju, ruginė duona.

60 patarimų norintiems numesti svorio (I dalis)

Bulvės ir makaronai leidžiami. Tačiau kuo anksčiau, tuo geriau, optimalu - pusryčiams, arba be mėsos, jei valgote pietums. Vakarieniaujant teks apsieiti be jų.

  • Gydytojos Valdonės dieta: atsikračius 17 kg sugrįžo jėgos ir jaunystė | daiktadezes.lt
  • Riebalų nuostolių apetitą mažinanti priemonė

Vakarienė turi būti ne vėliau šeštos vakaro. Kuo anksčiau, tuo efektyviau.

Kategorijos

Tačiau be fanatizmo. Prie šio punkto teks judėti palaipsniui ankstinant valgio laiką. Nereikia gerti daugiau vandens nei jums norisi. Gerkite tiek, kiek norisi, o ne tiek, kiek reikia.

Dieta „Minus 60“

Tas pats tinka kalbant apie druską. Kuo lengvesnis bus paskutinis patiekalas, tuo geriau. Ryžiai, daržovės, jogurtas - idealus variantas. Po dvyliktos dienos atsisakome keptų produktų.

Mityba pagal amžių

Leidžiama virti, troškinti, kepti ant grotelių. Kam tinka ši sistema: tiems, kurie neserga perfekcionizmu, siekdami gauti geriausią rezultatą iš karto. Be to, jei esate tikri, kad vakarienė vis tiek bus jūsų pagrindinis dienos maistas, geriau nė nepradėti. Pliusai: autorės tinklalapyje galima pabendrauti su besilaikančiais sistemos. Nuoroda nukopijuota.

Taip pat perskaitykite