Kavos sveikas svorio metimas

Dėkite jį ryte į savo kavą – svoris kris ir niekada negrįš

Kofeinas stimuliuoja insulino išsiskyrimą.

kavos sveikas svorio metimas

Jei norima maksimaliai išnaudoti visas sveikos mitybos galimybes ir maksimaliai suaktyvinti svorio kritimą, daugiau nemažinant porcijų, reikėtų: a minimizuoti kavos gėrimą ir gerti ją silpnesnę b vartoti ją kartu su maistu c kava dažniausiai geriama su baltu cukrumi, o cukrus dar daugiau užkelia gliukozę ir atitinkamai insuliną kraujyje. Kavos sveikas svorio metimas atveju geriau kavą gerti užkandant džiovintu vaisiumi ar saldinant agavos ar klevų sirupais, kurie daug lėčiau nei cukrus pasisavinamas.

Kai kurie naudoja saldiklius tačiau paskutiniai tyrimai rodo, kad jie skatina apetitą, o to jums tikrai nereikia.

Kaip paaugliui numesti svorio

Saldikliai taip pat ne išeitis, bet tai jau atskira tema. Kai svoris stabilizuojamas galima grįžti prie įprastų kavos puodelių per dieną, tik b  - d taisyklių vis tiek reikėtų laikytis.

kavos sveikas svorio metimas svorio netekimas normanas gerai

Paprastai kavos nesiūlau atsisakyti, jei žmogus yra prie jos pripratęs. Tik išgeriamų puodelių skaičių mažiname iki 2, kitaip saldiname  žr punktą c ar tiesiog kavą geriame, užkąsdami džiovintu vaisiumi, pvz. Kavą galima keisti stipria žalia arbata. Ji taip pat turi daug kofeino, tik ji pradeda veikti šiek tiek lėčiau ir veikia daug ilgiau.

kavos sveikas svorio metimas svorio netekimas ulta

Be to, žalia arbata skatina medžiagų apykaitą, kas lieknėjantiems ypač aktualu. Dienos norrma - iki 3 puodelių per dieną.

Diagnozė — kavomanas taikytina daugeliui šiuolaikinių žmonių. Kavos gėrimas tarsi specialus ritualas — ryte, kad atsimerktų akys, nuėjus į darbą, kad būtų proga paplepėti su kolegomis, po pietų, kad nuo sotaus maisto neužmigtume, priešpiečiams — na, šiaip, nes skanu. Dažnai tai nėra siaubingas kavos puodelių kiekis, o vos per dieną, bet be jų žmogus jaustųsi nekaip.

Taip pat perskaitykite