Bdnf svorio metimas

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

stengiasi numesti svorio patinas Ar galite numesti svorio dėl medžiagų apykaitos

Būtinai perskaitykite apačioje einančią informaciją, nes viskas yra moksliškai įrodyta, tačiau ne visiems turbūt žinoma. Šiuo metu auga susidomėjimas kalorijų ribojimu ir badavimu, bei jų poveikiu žmogaus organizmui ir ypač smegenims. Badavimo trukmė paprastai būna nuo 12 val.

numesti svorio top ramen

Longo, Mattson, Badaujant ir ribojant kalorijas padidėja ketonų lygis Longo, Mattson, Sumažejus gliukozės lygiui smegenys riebalų nuostolių plienas kaip energetinę medžiagą naudoti ketono kūnus, ypatingai β-hidroksibutiratą Longo, Mattson, Ketonai apsaugo neuronus nuo neuronų pažaidos Maalouf et al. Alzheimerio ligos metu trinka gliukozės pasisavinimas, ir ketono kūnai gali būti alternatyvi energetinė medžiaga smegenims, gerinanti kognityvinę funkciją Reger et al.

BDNF svarbus ne tik smegenų plastiškumui, jis dar ir mažina maisto suvartojimą ir padidina energijos sunaudojimą Xu, Xie, Tyrimai su gyvūnais parodė, kad derinant aerobinius pratimus ir kalorijų ribojimą gali būti pasiektas didesnis efektas BDNF lygiui, nei atskirai taikant kalorijų ribojimą ar aerobinius pratimus Stranahan et al. Svarbu suprasti, kad prisitaikymas prie pasikeitusios mitybos įpročių reikalauja bdnf svorio metimas, smegenims ir kūnui prisitaikyti prie badavimo badavimas kas antrą dieną, arba dvi dienas per savaitę užtrunka sav.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Badavimas ir bdnf svorio metimas ribojimas mažina kūno riebalų kiekį, gerina žarnyno veiklą, didina jautrumą insulinui, mažina širdies susitraukimo dažnį, kraujo spaudimą, oksidacinį stresą ir uždegimą Bdnf svorio metimas, Mattson,bei gerina kognityvines funkcijas Witte et al. Senstant mažėja neuronų gebėjimas pasisavinti energetinius substratus pvz.

dyma burn xtreme riebalų degintojas kaip mesti svorį neprarandant sėdmenų

Visa tai skatina neuronų disfunkciją ir kognityvinius sutrikimus Mattson, Teigiama, kad kalorijų apribojimas turi poveikį ilgaamžiškumui ir senėjimui. Norint sumažinti neuronų disfunkciją ir kognityvinius pokyčius bei gyvent ilgiau kalorijų ribojimą reiktų pradėti jau ankstyvame suaugusiame amžiuje Redman, Ravussin, ; Mattson, Kalorijų ribojimo metu gali būti sumažinti su amžiumi susiję ne tik kognityvinės, bet ir motorinės funkcijos pokyčiai Maalouf bdnf svorio metimas al.

bdnf svorio metimas

Per didelis kalorijų apribojimas ir badavimas taip pat gali turėti ir neigiamų pasekmių, tokių kaip pavyzdžiui: anemija, raumenų masės mažėjimas, neurologiniai sutrikimai, apatinių galūnių edema, silpnumas galvos svaigimas, letargija, irzlumas Fontana, Klein, Kūno masės indeksas KMI gali būti laikomas kaip kalorijų ribojimo saugumo parametras. Nerekomenduojama kalorijų ribojimą bei badavimą taikyti vaikams ir nėščiosioms moterims Fontana, Klein, English UK.

March 10, Dar paneigsiu vieną mitą. Daug yra kalbama apie svorio metimą. Visi esame girdėję apie ilgus kilometrų bėgimus, kankinančias ir nedekvačias treniruotes jūsų organizmui. Nereikia skaičiuoti kalorijų, nereikia lakstyti kaip išprotėjusiam, kad grįžtum visas šlapias ir persitreniravęs. Labiausiai padeda, tai jėgos pratimai: pratimai, serijos kiekviename pratime, po pakartojimų serijoje su 75 procentu pasipriešinimu, 90 sekundžių tarp serijų — štai, pasirodo, sveikiausias būdas sumažinti kūno svorį, riebalų masę.

Taip pat perskaitykite