Skatinkite save mesti svorį

skatinkite save mesti svorį

Paieška Kaip psichologiškai nusiteikti mesti svorį. Kaip psichologiškai nusiteikti mesti svorį ar harmonijos paslaptis.

  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.
  • Jis neturi kalorijų, o troškulį malšina geriau, negu gazuoti gėrimai ir sultys.
  • Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas
  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  • Tyrimai atskleidžia, kad mergaitės labiau negu berniukai siekia būti lieknos [13, 14] ir yra ne-patenkintos savo kūnu [13].

Jei kada nors bandėte tai padaryti, jūs puikiai žinote, kaip tai sunku. Prisiminkite, kaip skatinkite save mesti svorį sau pažadėjote laikytis dietos ar eiti į sporto salę nuo kito mėnesio pirmadienio - ir kaip dažnai tai atidėdavote?!

Ir viskas todėl, kad psichologiškai jūsų požiūris buvo neteisingas, tai yra, paprasčiausiai nebuvote pasirengęs nieko pakeisti. Štai kodėl mes šiandien rinkomės žingsnis po žingsnio instrukcijas   iš 5 balų, kurie padės jums numesti svorio ir neprarasti proceso. Tokiu atveju atsakymas neturėtų būti neaiškus ir neaiškus - skatinkite save mesti svorį jūsų svorio metimo procesas bus tas pats, tai yra, grubiai tariant, nieko.

Turite aiškiai ir aiškiai suprasti, kas jus išgelbės papildomų svarų ką norite numesti svorio, kaip vėliau pasikeis jūsų gyvenimas.

Category: DEFAULT

Aiškus tikslas ir galutinė jo įgyvendinimo data yra aiški, ir tai jau suteikia didelę paskatą bei aktyvaus darbo nuotaiką. Čia vienas nėra tiesiogiai susijęs su kitu, todėl vargu ar jums pasiseks. Norėdami užmegzti asmeninį gyvenimą, pirmiausia reikia iš vidaus, o tik po to pakeisti savo kūną.

Galite priversti save žengti pirmąjį žingsnį ir tikrai pradėti dirbti patys.

skatinkite save mesti svorį

Skatinkite save mesti svorį tada, jei nėra ko nors, kas galėtų jus sustabdyti prieš praleidžiant treniruotes ar skanų pyragą nakčiai, neišvengiamai įvyks gedimas. Todėl visada pagalvokite apie savo konkretų tikslą ir kiek laiko liko, kol bus pasiektas. Šiandien yra pakankamai papildomos motyvacijos - tai yra žvaigždžių ir kūno rengybos trenerių nuotraukos ir profiliai socialiniai tinklai prieš ir po pavyzdžių ir tikros istorijossėkmingi filmai, kurie padaro jus stipresnius ir sustiprins jūsų valią.

Bet turi būti pagrindinis, asmeninis. Ir, beje, progresas numesti svorio gali tuo tapti: patikėk manimi, kai ant svarstyklių pamatysite, kiek praradote, arba suskaičiuokite, kiek centimetrų praradote ties juosmeniu, arba jei prigludote prie senų liesų džinsų, nenorite valgyti kito saldainio ar praleisk treniruotes!

būdų, kaip numesti svorio imtynės kaip nuolat ir efektyviai numesti svorio

Turime viską apgalvoti iki smulkiausių detalių iki pat kasdienybės - tada pagundų bus kur kas mažiau. Pasirinkite sporto salę, kurioje mankštinsitės, ir kokio tipo treniruotes norite lankyti. Geriau sudaryti treniruočių planą su skatinkite save mesti svorį treneriu, kuris parinks jums optimalų apkrovos skatinkite save mesti svorį atsižvelgiant į jūsų fizinį pasirengimą ir tikslus.

Negalite ignoruoti maisto. Nežinai kaip? Tuomet skatinkite save mesti svorį pasitarti su dietologu. Pabandykite sudaryti ilgalaikį mitybos planą, paskirtą bent mėnesiui - tai padės pakeisti valgymo įpročius. Paprašykite savo vyro ar tėvų padėti jums ir jūsų vaikams, kad galėtumėte skirti laiko reguliarioms treniruotėms.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Iš anksto aptarkite užsiėmimų skaičių ir laiką, kurį praleisite jiems. Svarbu, kad skatinkite save mesti svorį dalijasi jūsų noru numesti svorio ir tiki jumis - tai padės psichologiškai lengviau išgyventi akimirkas, kai tikrai norite atsiplėšti.

Ir pagrindinis pliusas šioje situacijoje yra tai, kad jūs galite paskirti atlygį skatinkite save mesti svorį. Ne, ne ir dar kartą: maistas neturėtų būti atlygis! Tegul tai bus kažkas esmingesnio ir mažiau kaloringo: nauji kvepalai, gražūs apatiniai drabužiai, kosmetika, ėjimas į kiną, SPA procedūra ir kt. Visos šios smulkmenos padės ilgai atlaikyti griežtus apribojimus ir pasikrauti pozityvo. Na, dabar jūs žinote, kaip sukonfigūruoti save, norint teisingai mesti svorį.

Pripraskite būti sveiki, gražūs ir liekni! Iš milijonų žmonių, kurie pradeda mesti svorį, skatinkite save mesti svorį nedaugelis pasiekia finišo liniją. Taip atsitinka todėl, kad žmonės nepasirengia psichologiškai šiam procesui.

Laikykitės mitybos, fiziškai įkelkite save, bet norint pasiekti geriausią figūrą, kažko trūksta? Gali būti, kad nėra tinkamos motyvacijos. Todėl šiandien sutelkiame dėmesį į temą - motyvaciją prarasti svorį kiekvieną dieną. Jūs išmoksite: kaip svarbūs yra psichologiniai aspektai darant harmoniją, kokie yra svarbūs svorio kritimo veiksniai ir kokia kasdienė motyvacija atrodo. Raskite motyvą - pusę sėkmės Psichologiniai aspektai yra svarbūs keliaujant į ploną figūrą, todėl nepamirškite nustatyti pagrindinio noro skatinkite save mesti svorį motyvą, kad būtų pataisytas šis skaičius.

Tiesą sakant, mūsų pasąmonei yra daug lengviau ir maloniau skatinkite save mesti svorį pelną nei nuostolius. Net jei tai nuostolis perteklinis svoris.

Tikslo apibrėžimas Norint, kad projektas įgytų harmoniją, būtų pradėtas efektyviau ir nesugriūtų, reikia nustatyti tikslą, kuris vadovaus morališkai, padėdamas šioje šlovingoje vietoje.

Čia tikrai reikia rimtai galvoti. Silpnas tikslas neleis pasiekti norimo rezultato. Primesta reklamos ir visuomenės - tikslas nėra jūsų, todėl jis jūsų nešildys.

Norėdami pašalinti pagrindines priežastis, naudokite paprastą psichologų arsenalo pratimą. Prieš pradėdami dietą, maždaug per savaitę geriausia per dvikiekvieną rytą pradėkite užsirašyti savo tikslą. Taip, tiksliai.

skatinkite save mesti svorį

Pirmomis dienomis priežasčių rinkinys bus įprastas. Tačiau per tris dienas galbūt vėliau pasieksite savo tikruosius norus. Priežastys jums gali atrodyti kvailai - pavyzdžiui, vaikinui ar Masha iš kito įėjimo baltojo pavydo.

Detalusis planas Tikslas yra apibrėžtas. Dabar jūs turite sudaryti tikslų detalųjį planą su išsamus aprašymas   veiksmus, o svarbiausia - išsamiai apibūdinant rezultatą, kurį planuojate gauti.

10 svarių argumentų dėl lieknėjimo

Būk realistas: 5 kilogramai perteklinio svorio yra suvalgyti ne per savaitę, todėl per savaitę su jais atsisveikinti bus galima tik skatinkite save mesti svorį vandens pertekliaus, o ne dėl riebalų. Ir tada, jei jūsų svoris yra lygus triženklio skaičiaus. Raskite sau tinkamiausią maistą. Tai leis nesulūžti per pirmąjį bado priepuolį. Nuspręskite dėl gaminių rūšies, gaminimo būdo.

Visa tai turėtų gerai, jei jūs neatnešite džiugios euforijos, tada bent jau nesukelkite atmetimo. Tai yra, nemėginkite išspausti tų gaminių, kurių negalite pakęsti. Surinkite receptus sveika mitybaskanūs patiekalai kurios suteikia nedaug kalorijų. Sveikos mitybos nuotraukos atrodo ne mažiau patraukliai nei keptos vištienos nuotrauka. Paimkite failą ir padėkite jį ten, kas jums patinka šia tema. Nesiekite svorio netekimo su bausme atimti skanius patiekalus.

Skonis keičiasi gyvenime. Jei kaip vaikas jums patiko virtos morkos, ar tai dar nereiškia, kad dabar esate beprotiškai dėl jos? Taip pat galite perskaityti straipsnį apie tai, kurie iš jų egzistuoja. Vizualizacija yra dar vienas psichologinės paramos metodas. Įsivaizduok, kad esi lieknas. Kas pasikeis mesti svorį - nusipirkti mėgstamą suknelę, vykti į madingą kurortą? Padarykite koliažą, pakabinkite jį puoselėjamoje vietoje taip pat galite naudoti šaldytuvą ir žiūrėkite kiekvieną dieną.

Amerikietiškas cukrinis diabetas 9 9 9 9 maistas mažai baltymų Iškarto įspėjame, jog čia nebus plano, motyvacijos pamokų ir programų, kaip numesti svorį greitai ir paprastai. Greit ir paprastai nebūna, o kaip to siekti — mes rašome nuolat. Tačiau čia rasite patarimų rinkinį, kuriuo vadovaujantis jūs galėsite pradėti teisingą kelią link savo svorio reguliavimo.

Tik nepamirškite atnaujinti paveikslėlių, kad nuolat maitintumėte pasąmonę vaizdais. Būtinai mankštinkitės.

Kaip rasti itin sunkią motyvaciją numesti svorio

Mankštos metu kūnas gamina endorfinus, kurie prisideda gera nuotaika. Taip, sugriežtinti sėdmenys ir perpumpuotas presas su viena mityba nebus pasiekti. Pasirinkite fizinio aktyvumo tipą, kuris jums patinka.

  1. Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną - Nuovargis May
  2. Skubėti svorio netekimas
  3. Vartotojo ataskaita geriausias riebalų degintojas

Visus dalykus lengviau atlikti kartu. Prisijunkite prie socialinių tinklų ir forumų svorio metimo grupių, sukurkite savo grupę. Kalbėkitės su žmonėmis, kurie taip pat siekia harmonijos. Tai neleis jums atsiplėšti ir viską mesti. Be to, tai padės pajusti kolektyvinę paramą, kuri visada įkraunama didele energija.

Komentuoti:

Bet nuo tų, kurie įtikina visko atsisakyti, likite nuošalyje - jie nėra jūsų draugai. Taigi, veiksmai apgalvoti, padaryta pradžia.

10 dienų liekna

Norint nenusimesti visko pirmąjį vakarą arba naktį, skatinkite save mesti svorį visi maršrutai veda į šaldytuvąturite protiškai nusiteikti norimam rezultatui. Nusiteikite mesti svorį ir nesuklysti Dažnai paliekant dietą dėl nervų nutrūkimo. Yra daugybė skirtingų moralinės savimotyvacijos metodų, rinkitės tai, kas jus labiausiai sužavėjo. Pavyzdžiui, psichologai tokius patarimus duoda svorio netekusiems žmonėms: padalykite popieriaus lapą į dvi stulpelius.

Surašykite savo sunkumus ir klausimus į vieną, ir, antra, būdų, kaip skatinkite save mesti svorį juos, nesusijusius su maistu. Pakabinkite šį lankstinuką virtuvėje, matomumo lauke ir atsiminkite kiekvieną kartą, kai norėsite įtikti sau skaniai. Kitas būdas nesuklysti. Sudarykite labai ilgą linksmų veiklų sąrašą.

60 patarimų norintiems numesti svorio (II dalis, pabaiga) | daiktadezes.lt

Turėtų būti bent šimtas. Nereikia sugalvoti kažko sudėtingo ir brangaus. Tai gali būti skambutis maloniam žmogui, skatinkite save mesti svorį, piešimas, įdomios įdomios knygos skaitymas, pamiršti rankdarbiai.

Taip pat perskaitykite