Rodo jūsų deginančius riebalus. 4 priežastys, dėl kurių nėra rezultatų

5 maisto produktai: riebalai tirps be vargo, o kūno linijos džiugins

Nuoroda Į mane dažnai kreipiasi klientai, kurie sportuoja sporto salėje, atiduoda savo laiką ir jėgas, tačiau vaizdas veidrodyje jų vis tiek netenkina.

Noriu pasidalinti savo patirtimi ir pristatyti 4 priežastis, dėl kurių nepavyksta pasiekti norimų rezultatų. Pasinaudoję mano patarimais, išspręsite savo treniruočių problemas ir džiaugsitės akivaizdžiais pokyčiais.

Naudojate per mažus svorius Dažniausia klaida sportuojant yra pernelyg mažų svorių naudojimas.

Pranešti klaidą

Norint pasiekti gražų kūno tonusą, svarbu sumažinti numesti svorio skeletas audinio kiekį ir didinti raumenų masę. Šis procesas reikalauja maksimalaus raumenų apkrovimo, kad jų ląstelės augtų. Kuo labiau didinsite svorį, tuo geresni bus rezultatai. Skaidulos, esančios raumenyse, didėja esant maksimaliam raumens proto jėga svorio metimui, todėl tokiu būdu didėja ir raumenų masė.

rodo jūsų deginančius riebalus

Jei treniruotėse naudojamas pakankamas krūvis, medžiagų apykaita išlieka aktyvi net ir poilsio metu. Todėl riebalai deginami visa parą.

Taisyklinga mityba ir sportas norint sudeginti riebalus.

Pavyzdžiui, jei galite tūpti su kg štanga nors vieną kartą, rodo jūsų deginančius riebalus turėtumėte treniruotis su 65kg svoriu, atliekant pakartojimus. Nevaldote kalorijų Yra dar du scenarijai, kurie trukdo pasiekti rodo jūsų deginančius riebalus rezultatų sporto salėje — tai per mažas arba per didelis suvartojamų kalorijų kiekis.

Ypač dažnai tarp moterų pasitaikanti rodo jūsų deginančius riebalus, kuomet pradedama valgyti mažiau nei kalorijų. Desperatiškas noras pasiekti rezultatą priveda prie organizmo alinimo ir nuolatinės bado būsenos. Drastiškas kalorijų sumažinimas neduos rezultato - organizmas pajus, kad Jums trūksta energijos ir pats savaime lėtins medžiagų apykaitą, priversdamas bet kokia kaina išsaugoti riebalus kūne.

Komentarai

Tokiu būdu, Jūs sudeginsite mažiau kalorijų, tačiau apetitas tik augs. Nuolatinis alkis sukels streso hormoną kortizolį, kuris dar labiau kaups riebalus rodo jūsų deginančius riebalus. Be to, organizmas energijos trūkumą bandys kompensuoti naikindamas liesą raumeninę masę. Tam, kad kūno svoris kristų sveikai, galite sudaryti ne didesnį, nei — kalorijų deficitą per dieną.

kaip prarasti nepageidaujamus riebalus organizme komentaras utiliser un riebalų degintojas

Kita vertus, rezultato taip pat nepasieksite valgydami per daug kalorijų ir apdovanodami save nuodėmingu maistu po treniruočių. Tyrimai rodo, kad žmonės dažnai perlenkia lazdą suvartodami daug daugiau kalorijų, nei išdegino per treniruotę. Per savaitę tai gali priauginti 0,5kg riebalinio audinio.

6 produktai, kurie tirpdo riebalus: svoris nebegrįš

Todėl organizmui reikia suteikti tinkamą maisto kiekį ir aprūpinti energija, kad galėtume sportuoti, atsistatyti ir vykdyti kitas dienos veiklas. Kiekvieną valgymą reikėtų planuoti taip, kad jame būtų pakankamai reikalingų makroelementų: baltymų, riebalų ir angliavandenių. Viską metate, kai pasidaro sunku Sporto mokslas sako, kad yra trys faktoriai, kurie svarbūs sėkmingam svorio metimui, riebalų deginimui rodo jūsų deginančius riebalus raumeninės masės auginimui. Pirmasis faktorius — tai metabolinis stresas, kuris kūne gamina laktatą.

Laktato akumuliacija liepia smegenims gaminti augimo hormoną ir kitus riebalus deginančius hormonus, kurie pagreitina medžiagų apykaitą.

usc svorio netekimas

Antrasis — raumenų irimas gerąja prasmekuris vyksta tuomet, kai sportuojate iki maksimumo arba darote lėtus pakartojimus su pakankamai dideliu svoriu. Raumenų irimas treniruotės metu dažniausiai sukelia raumens nuovargį ir skausmą po treniruotės, tačiau būtent šiuo atsistatymo metu raumenys įgauna masę ir formą.

Karštas šokoladas Kakavoje yra antioksidantų, kurie mažina stresą lemiančio hormono kiekį, lemiantį riebalų kaupimąsi apie liemenį. Cornellio universiteto tyrimas yra įrodęs, kad antioksidantų koncentracija karštame šokolade yra penkis kartus didesnė nei juodoje arbatoje. Karštame šokolade esanti proteino ir angliavandenių kombinacija taip pat gali padėti greičiau atsistatyti raumenims po intensyvaus sporto.

Trečiasis — tai mechaninė raumens įtampa, kuri įvyksta tuomet, kai sąmoningai sutraukiate raumenį. Kitaip tariant, nuolatinė raumenų kontrolė, jaučiant kiekvieną veiksmą ir judesį, atneša daug geresnių rezultatų.

Per daug arba klaidingas kardio Daugelis galvoja, kad aerobinis kardio yra geriausias būdas mesti svorį.

rodo jūsų deginančius riebalus

Tačiau naudojant šį kardio tipą riebalų deginimui, svoris gali grįžti yo-yo efektu. Tam yra kelios priežastys. Mūsų kūnas labai greitai adaptuojasi prie aerobinio stiliaus kardio, todėl su laiku jis sudegins vis mažiau kalorijų.

4 priežastys, dėl kurių nėra rezultatų - daiktadezes.lt

O tai reiškia, kad kuo labiau kūnas adaptuosis, tuo daugiau kardio turėsite daryti. Jei Jūsų tikslas — tik kalorijų deginimas, po kardio treniruotės norėsite save apdovanoti, suvalgant kažką skanaus, nes manysite, kad sudeginote daug kalorijų, tačiau iš tiesų taip nebus. Vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios darė 20 minučių dviračių sprinto 3 kartus per savaitę, numetė 2,5kg riebalinio audinio ir 0,6kg padidino savo liesą raumeninę masę.

Ką tuomet daryti? Vietoje to, kad eikvotumėte laiką ilgoms aerobinio stiliaus kardio treniruotėms, pamėginkite trumpus sprintus ar funkcinius kardio.

4 priežastys, dėl kurių nėra rezultatų

Lengvinamas riebalų deginimo procesas. Fitnsesas ar kūno rengyba neturėtų būti komplikuotas dalykas, tačiau tai turi būti pritaikyta kiekvienam atskirai pagal siekiamus tikslus.

lieknėjantys vakariniai chalatai

Būkite budrūs ir nebadaukite, bet ir neperlenkite lazdos. Skaičiuokite kalorijas, stebėkite porcijas ir suvartokite Jums reikiamą maisto kiekį.

Nuorodos kopijavimas

Pasistenkite įdėti šiek tiek laiko, kad suprastumėte bazinius dalykus ir pajustumėte, kas tinka konkrečiai Jums. Kai sportuosite ir maitinsitės tinkamai, tikslų siekti bus paprasta,  o sportas taps smagiausia Jūsų gyvenimo dalimi. Rekomenduoja asmeninis treneris Artur Swan.

Taip pat perskaitykite