Riebalų deginimas begalinis. 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Šiandien sugalvojau, jog reikia pakalbėti apie kalorijas. Šį kartą nekalbėsiu kas tas kalorijas turi sudaryti, kaip jas vartoti ir panašiai. Aš jums daugiau papasakosiu apie kalorijų skaičiavimus. Dauguma žmonių man sako, jog kalorijų skaičiuoti nereikia, yra žmonių, kurie ruošiasi varžyboms neskaičiuodami kalorijų ir panašiai.

vaikščioti

Šiai grupei žmonių reikia skaičiuoti kalorijas ir pagrįsiu kodėl tą būtina daryti su sąlyga, jeigu Jūs labia rimtai norite nusiryškinti, nudeginti daug riebalų. Tačiau dažnu atveju jeigu Jūs sugalote numesti keletą papildomų kilogramų, tada užtenka tik atsisakyti blogo maisto.

riebalų deginimas begalinis svorio netekimas trauktis Portugalija

Visi žinom kas tai yra: alus, greitas maistas, užkandžiai ir panašiai. Kartais to tikrai užtenkta, nes Jūs sumažinate savo dienos surinktą kalorijų kiekį ir tie keli kilogramai tokiu atveju nutirpsta. Pirmas dalykas ką aš noriu pasakyti, tai kalorijas skaičiuoti reikia, nes tai yra tiksliau ir efektyviau, nes jau kitą Jūsų svorio metimo periodą Jūs žinosite kiek kalorijų Jums reikia ir bus viskas papraščiau.

Realiai kalorijų skaičiavimas nėra sudėtingas mokslas.

Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui

Kalorijų skaičiavimas, riebalų deginimas, ryškinimasis — tai grynų gryniausias matematinis uždavinys. Visi treneriai ir dietolagai maisto planus kuria pagal kalorijų pertekliaus ir deficito principą. Taigi, jeigu Jūs norite numesti svorio — turi būti riebalų deginimas begalinis defictas.

Jeigu norite priaugti svorio — turi būti kalorijų perteklius.

riebalų deginimas begalinis

Kadangi mėgstu pavyzdžius, štai jums vienas: jeigu Jūsų automobilis suvartoja 10 litrų kuro nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Kauno, o Jūs ipilate 15 litrų, tai nuvažiavus jūs sudeginsite 10 litrų ir 5 turėsite rezerve — automobilis bus sunkesnis, nes Jūs užpylėte daugiau nei yra poreikis riebalų deginimas begalinis. Tas pats yra su kalorijomis — jeigu Jūsų poreikis kūno masės išsaugojimui yra kalorijų, tai Jūs valgote kalorijų ir Jums auga masė.

Riebalų deginimas begalinis tai priklauso nuo daug faktorių kaip medžiagų apykaita ir panašiai, tačiau esmę supratote. Tas pats yra su kalorijų deficitu — nukerpate kelis šimtus kalorijų nuo dienos kalorijų poreikio ir Jums nesikankinant iš lėto krenta svoris, vėlgi apie 0,5kg per savaitę.

  1. Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui | daiktadezes.lt
  2. Mama jean svorio netekimas
  3. klaidos | Kalorijų skaičiuoklė
  4. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  5. Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - daiktadezes.lt
  6. Kaip mesti svorį kovojant
  7. Nors daugeliui pastaroji reikšmė apibūdina kažką visiškai nežalinga — dietos nesilaikymą ar paprasčiausią piktnaudžiavimą maistu, tačiau vis daugėja ir tokių žmonių, kuriems tai vis dėl to pirmiausia reiškia valgymo kontrolės praradimą.
  8. Kyla klausimas, individualus norite mesti svorį ar riebalų?

Jeigu jūs norite užauginti ar numesti masę, niekada nedidinkite kalorijų ar nesumažinkite jų drastiškai. Kuo drastiškiau Jūs apkarpysite ir sumažinsite kalorijų kiekį, riebalų deginimas begalinis didesnė tikimybė, jog sulėtinsite savo medžiagų apykaitą, padidinsite tikimybę palužti ir nusidėti savo mitybos planui, atsiras didesni nuotaikų ir energijos svyravimai.

Paprastai aš savo klientams sudarynėdamas mitybos planus, perteklių ar deficitą stengiuosi laikyti intervale nuo iki kalorijų. Taip išvengiame minėtų neigiamų dalykų. Didesni kalorijų nuokrypiai — Jums ne į nauda ir bus tik blogiau.

riebalų deginimas begalinis 6 savaičių svorio metimo kalendorius

Metant riebalus prie didelio deficito Jūs taip pat prarasite ir daugiau riebalų deginimas begalinis, kurį taip ilgai ir sunkiai auginote iki deficito starto, o auginant masę — didesnis perteklius tiesiog dėsis Jums į riebalus, o raumeninės masės nuo to daugiau nebus.

Supraskite, jog raumens skaidulų užauginti galite maksimaliai tam tikrą kiekį per mėnesį, ir nesvarbu kokio dydžio kalorijų perteklius bus, raumens masės užaugsite tiek pat, skirsis tik priaugto riebalo kiekis. Taigi, Jūs lygiai tiek pat teoriškai užauginsite raumens prie ir prie kalorijų pertekliaus.

Praktiškai esu gyvas to pavyzdys, taip pat ir mano klientai.

kaip numesti riebalinius pečius kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Šiuo atveju jeigu kalbėsime apie riebalų deginimas begalinis, tai ir kalorijų deficito skirtumas bus tas, kad kalorijų Jums riebalų deginimas begalinis pagrinde tik riebalinį audinį, o prie kalorijų organizmas nesuspės taip greitai ardyti tik riebalinio sluoksnio, todėl faktas, kad raumens prarasite ženkliai daugiau. Čia yra baziniai dalykai, kuriuos Jūs turite žinoti. Pereikime prie vieno aspekto, kuris Jums bus aukso vertės.

Aišku, man tai jau yra žinoma, bet dauguma žmonių šio riebalų deginimas begalinis nesupranta ir nesuvokia.

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Įsivaizduokite, Jūs susidarote mitybos planą, tarkime su kcal, sveriate 80 kilogramų, maitinės tuo planu ir tarkime Jums per kelias savaites nukrenta nuo 80kg iki 78kg kūno masė. Ir jis nustoja kristi. Kas vyksta? Ką žmonės riebalų deginimas begalinis daro? Paprastai žmonės pradeda didinti sportinį krūvį. Tada dar kažkoks minimalus masės kritimas įvyksta.

neskatina riebalų degintojų cara riebalų nuostoliai yang benar

Viskas kaip ir gerai, bet svoris vėl sustojo kristi. Kame bėda? Bėda ta, kad geriau mažinkite kalorijas iš maisto, negu didinkite tiesiog kvailai sportinį krūvį. Todėl, kad riebalų deginimas begalinis, kurias suvartojate, yra ženkliai lengviau apskaičiuoti negu kalorijas, kurias Jūs suvartojate energijai. Aišku, dar geriau būtų, jeigu vienu metu biški pamažintumėte kalorijų ir padidintumėte papildomai daugiau sportinio krūvio.

Grįžtame prie esmės, kas ta aukso vertė?

Fitneso trenerė Inga Žuolytė: kaip atsikratyti riebalų pilvo srityje

Taigi, jeigu Jūs numetate kelis kilogramus, reiškia Jūs turite perskaičiuoti savo mitybos plano kalorijas, ir jas pamažinti, nes Jūs esate jau mažesnė savo versija, kuri reikalauja mažiau kalorijų, o tai reiškia, jeigu norite toliau mesti svorį — mažinkite santykinai kalorijas su numesta mase riebalų deginimas begalinis. Aš jums duosiu praktinį pavyzdį iš savo pasiruošimo varžyboms kaip aš tą dariau.

  • Kaip nuolat ir efektyviai numesti svorio
  • AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!
  • Bėgimas — blogas būdas atsikratyti riebalų ir ne pats geriausias sprendimas sustiprinti širdies-kraujagyslių sistemą, bet kažkodėl jis tapo populiariausia fizinio aktyvumo rūšimi pasaulyje po vaikščiojimo.

Viskas lentelėje, apskaičiuota ir puikiai matosi. Todėl ten puikiai matosi kaip krito riebalinė masė palaipsniui mažinant kalorijas, didinant sportinį krūvį.

Čia yra ta auksinė taisyklė, nes jeigu Jūs prarasdami kūno masę toliau valgysite tas pačias kalorijas kaip savo mitybos plano pradžioje, tai Jums svoris sustos kritęs ties kažkuriuo momentu, kai pasieksite savo kalorijų balansą — normą riebalų deginimas begalinis savo aktyvumo.

Taigi, reikia karpyti kalorijas. Protingiausia būtų daryti taip: susidaroti planą su savo riebalų deginimas begalinis balansu, kurio užtenkta išlaikyti kūno masei. Tarkime tai yra kalorijų. Na riebalų deginimas begalinis susidarote planą, jog kalorijas mažinsite kas savaitę po kalorijų, nepriklausomai kaip keisis svoris. Aišku čia verta paminėti, jog jeigu Jums smarkiai krenta svoris prie sudarytų kalorijų, ir tas numestas svoris yra didesnis nei 1 kg per savaitę, aš tas kalorijas minimaliai pakelčiau, ir vėl stebėčiau kas vyksta.

Atminkit, jog protingas, teisingas ir saugus svorio pokytis yra nuo pusės iki kilogramo per savaitę.

užtikrinti

Apie kraštutinumus nekalbėkime. Senokot svorio, kas gaunasi? Viena savaitę valgote kcal, kitą savaitę jau kcal, dar kitą jau kcal ir taip toliau.

Taip garantuosite, jog svoris kris teisingai, efektyviai, palaipsniui ir neperstojant kol nepasieksite savo užsibrėžtų tikslų.

Čia išlošite nitro tech riebalų nuostolių ir greičiau pamatysite rezultatą, kurio tikitės. Kai pasieksite ribą, kada kalorijų iš esmės jau nėra kur mažinti ir jei kūno masė vis dar nepasiekė Jūsų norimo taško, tada pradėkite didinti sportinį aktyvumą.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Jeigu buvote atidūs, prieš tai minėjau, jog geriau derinti mažėjanačias kalorijas maiste ir didinamą sportinį krūvį, tada vargu ar Jūs atsimušite į ta tašką, kada kalorijų nebus kur mažinti. Paprasta matematika. Bet gi kur tas ribinis kalorijų kiekis, kur jau papildomai daugiau Jų mažinti nebėra kur?

riebalų deginimas begalinis riebalų nuostolių suskaidyta rutina

Jis pas visus yra skirtingas. Pavyzdžiui aš paskutinioje savaitėje prieš riebalų deginimas begalinis varžybas jaučiausi labai prastai, net iš lovos būdavo sunku pakilti ryte, todėl kad mano surenkamos maistinės kalorijos buvo tokiame dugne, jog organizmas nebegalėjo normaliai funkcionuoti.

Aišku, jeigu Jūs ruošiatės varžyboms, nuo riebalų deginimas begalinis nepabėgsi, tai yra kitas lygis, kurio didžiajai daliai žmonių nereikia. Čia yra varžybų kaina. Tarkime, apie kalorijų 80 kilogramų sveriančiam žmogui mano nuomonė yra visiškas dugnas ir mažiau jau nebeleisčiau mažinti kalorijų.

Tai yra abstraktūs skaičiai, o tai reiškia, riebalų deginimas begalinis tos kalorijos bukai nuo jūsų kuno masės kilogramų nepriklauso vien tik.

Svarbu papildomai įvertinti visus faktorius, tokius kaip ūgis, apykaita, genetika, aktyvumas ir panašiai. Taigi esant kalorijų dugne — junkite papildomą aktyvumą, o ne karpykite kalorijas, bet čia, atminkite, jau yra Jūsų dietos pabaiga ir ilgiau toliau laikytis plano nei trys savaites dėl sveikatos nerekomenduočiau.

Pranešti klaidą

Taigi, trys momentai. Apibendriname: 1. Kalorijas mažiname iš maisto riebalų deginimas begalinis. Kai kalorijos pasiekia ribinį tašką, didiname aktyvumą. Kalorijas reikia mažinti šunų svorio sumažėjimas krentant svoriui. Tobūlo kūno dienoraščio pristatymas video formatu randamas čia:.

Taip pat perskaitykite