Prarasti maksimalų svorį per 4 savaites

Vieniems žmonėms reikia mažiau poilsio, nei kitiems. Didžiajai daugumai aukščiau aprašyti dalykai veiks puikiai, todėl pradėkite ir prisitaikykite pagal save.

Kas vyksta su jūsų kūnu, kai jūs nustojate treniruotis?

Ar pastebėjote ką pasakiau? Tai reiškia, kad treniruojantis hipertrofijos zonoje jums reiktų ilsėtis sekundžių prieš atliekant kitą to pačio pratimo seriją. Štangos spaudimas 4 x 10 svorio metimo clif barai — 90 sekundžių poilsio intervalai 4 serijos po 10 pakartojimų ilsintis po 90 sekundžių tarp serijų. Jeigu jūs treniruojatės pagal kintamos struktūros principą, atsiranda šiek tiek nedidelių komplikacijų. Pabandykime pakaitalioti štangos spaudimą su T-Bar trauka.

Savaitgaliais prarasti svorio kiaušinių dietos pagalba

Štangos spaudimas4 x 10 A2. T-Bar trauka 4 x 10 Mums vėlgi reikia 90 sekundžių poilsio prieš pradedant sekančią to pačio pratimo seriją.

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate.

Tai mes galime padaryti sutrumpindami poilsio laiką iki 45 sekundžių tarp pratimų. Štangos spaudimas 4 x 10 — 45 sekundės poilsio A2.

tongkat ali riebalų deginimas praranda 4 kūno riebalus per 4 savaites

T-Bar prarasti maksimalų svorį per 4 savaites 4 x 10 — 45 sekundės poilsio Dabar atsiranda visos 90 sekundžių tarp kiekvienos štangos spaudimo serijos bei 90 sekundžių tarp kiekvienos traukos serijos. Tačiau mūsų treniruotės intensyvumas yra padidėjęs, kuris duoda labiau metabolizmo svorio metimo ir kūno proporcijų efektą.

Jeigu jūs treniruojatės ratu svorio metimui, jūs dirbsite jėgos-ištvermingumo zonoje. Tokiu atveju ilsėkitės sekundes tarp kiekvienos serijos. Viena iš jų sako, kad raumenys auga ne salėje. Kai jūs parsvirduliuojate namo iš salės po sunkios treniruotės, tuo metu jūs esate dar blogesnėje būsenoje nei buvote prieš pradėdami: jūs sužalojote savo raumenis, išeikvojote energijos atsargas bei nuvarginote nervų sistemą.

Visa geriausia vyksta tada, kai leidžiate savo organizmui atsigauti po viso to. Prarasti maksimalų svorį per 4 savaites metu jūsų kūnas rekonstruos raumenų audinius į didesnius bei stipresnius, jūsų kūnas atstatys ar netgi papildys jūsų energijos atsargas, o nervinė sistema bus labiau efektyvesnė vis didindama raumenų skaidulas.

Kitais žodžiais sakant, visas raumenų augimas vyksta tada, kai jūs nesitreniruojate, o atsigavinėjate. Tačiau, dauguma žmonių to nesupranta ir nesuteikia savo kūnams pakankamai poilsio. Tai vyksta todėl, kad mes esame nekantrūs.

Kas vyksta su jūsų kūnu, kai jūs nustojate treniruotis? | daiktadezes.lt

Mes norime ištreniruoti savo kūnus kuo greičiau. Todėl norėdami tai padaryti, susidarome nuomonę, kad kuo daugiau treniruosimės, tuo greičiau augsime.

  • 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  • Šaukštas mažai riebaus varškės sūrio; Citrusiniai vaisiai.
  • Kiaušinių dieta 4 savaites | Kompetentiškai apie sveikatą iLive
  • Treniruočių programos sudarymas: nuo A iki Z

Mums jau nuo vaikystės yra žinoma, kad kuo daugiau mes praleisime laiko kažkuo užsiimdami, kuo daugiau treniruosimės bei stengsimės tobulėti toje sferoje, tuo geresnių rezultatų pasieksime. Ir kodėl gi mums taip pat negalvojus apie treniravimąsi?

Nuorodos kopijavimas

Tačiau nuo dabar sustokite taip galvoję, nes tai yra klaidinga. Skaudus faktas yra tai, kad nesvarbu kiek daug ar kaip sunkiai jūs treniruositės, nes be tinkamo atsistatymo bei mitybos jūs nieko nepasieksite. Prarasti maksimalų svorį per 4 savaites galite pradėti netgi regresuoti, jeigu Ar galiu numesti svorio būdamas 36? per daug. Skaudus dalykas yra tas, kad kai žmonės pamato, kad jų taip sunkiai pasiektas rezultatas dingsta dėl persitreniravimo ir nepakankamo poilsio, jie iš pradžių pagalvoja, jog treniravosi per mažai.

  • Svorio netekimas 5 savaites
  • Daiktai pirkti norint numesti svorio
  • Svorio prarasti realus
  • Fiziniai pratimai stimuliuoja smegenų veiklą optimaliu lygmeniu, iššaukdami nervinių ląstelių skaičiaus daugėjimo aktyvumą, tvirčiau susiedami jų tarpusavio ryšius ir saugodami nuo pažeidimų.

Ir kaip manote, ką jie pradeda daryti? Jie pradeda treniruotis dar daugiau ir dar sunkiau. Šios kritikos tikslas yra priminti jums, kad kurdami treniruočių programą nepamirštumėte įtraukti pakankamai atsistatymo dienų tam, kad jūsų kūnas galėtų adaptuotis, atsistatyti bei tobulėti.

Manau supratote, tačiau atsistatymo diena nebūtinai yra diena poilsio.

Kiaušinių dieta 4 savaites

Yra 3 atsistatymo lygiai. Sužinokime daugiau apie kiekvieną iš jų. Aktyvus poilsis Tai reiškia, kad galite užsiimti fizine veikla, kuri nėra stresinė jūsų organizmui. Tai gali būti užsiėmimas kokiu nors sportu, pasivaikščiojimas, lengvo intensyvumo kardio ar netgi lengvo intensyvumo svorių treniruotė.

Tokio tipo poilsis gali būti naudingas, nes jis padidina kraujo tekėjimą į raumenis bei palaiko metabolizmo procesą.

Tiesiog atsisakykite pagundų persidirbti ar persitreniruoti. Nemažai žmonių yra krūvio narkomanai, kurie gali paversti lengvo atsistatymo laiką į intensyvią treniruotę. Tai atsitinka ypač tada, jeigu jūs kilnojate svorius aktyvaus poilsio metu.

kajal aggarwal svorio netekimas

Leiskite man pasikartoti: aktyvaus poilsio darbas neturi suteikti streso jūsų kūnui. Kai kurie žmonės taip pat daro klaidą darydami aukšto intensyvumo veiklą, pavyzdžiui, atlikdami sprintus jų poilsio dienose.

prarasti maksimalų svorį per 4 savaites

Įvairiausi bėgiojimai, šuoliai ir kita veikla suteikia stresą arba jūsų CNS arba metabolizmo procesams. Taigi tai neleidžia jūsų kūnui optimaliai atsigauti po treniruočių.

prarasti maksimalų svorį per 4 savaites svorio netekimas kūno formos

Iš esmės stenkitės susitelkti ties CNS treniravimu sunkūs svoriai, sprogstamieji judesiai santykinai žemu intensyvumu. Žemo intensyvumo darbas neapkraunantis nervų sistemos gali būti sėkmingai naudojamas be baimės suteikti stresą metabolizmo procesams.

Aktyvaus poilsio dienomis negalima užsiimti jokia veikla, kuri reikalauja sunkių fizinių pastangų. Pasyvus poilsis Pasyvus poilsis tai tikra diena poilsio, kurioje turite išvengti fizinės veiklos. Bet nesupraskime visko taip tiesiogiai. Jūs galite vaikščioti, lipti laiptais bei nešioti daiktus. Pasyvaus poilsio diena skaitoma tada, kai jūs nesitreniruojate. Ir tai viskas ką turiu pasakyti apie tai.

Treniruočių programos sudarymas: nuo A iki Z

Šiomis dienomis gali užsiimti įvairia veikla. Pagalbinis poilsis Šio trečiojo tipo poilsis naudoja metodus, padedančius atsigauti nuo treniruotėse patirto streso. Tai gali būti masažai, druskos vonios, terapiniai dušai ir kiti panašus dalykėliai.

Toks atsistatymo būdas ypač tinka jums jeigu patiriate per daug streso, treniruojatės pernelyg daug, jeigu atsistatinėjate netinkamai ir prarasti maksimalų svorį per 4 savaites toliau. Glaustai tariant visa tai tinka tiems, kurie jaučia didelį nuovargį bei turi atsistatymo po treniruočių problemų.

Jūs galite susigundyti ir pradėti naudoti šiuos metodus visą laiką, kad jaustumėtės atsigavę. Tačiau su laiku kūnas prisitaikys prie šių procesų ir jie praras efektyvumą. Geriau naudoti šiuos pagalbinio poilsio procesus tada, kai jūsų kūnas yra didžiuliame strese, milžiniškoje įtampoje aukšto intensyvumo sunkus darbas. Mes karštligiškai norime transformuoti save maksimaliai per minimalų laiką ir kai mes skaitome straipsnius apie specialius treniruočių metodus mūsų instinktas yra įtraukti tuos metodus į savo treniruočių programą, tikintis, kad jie metodai darys stebuklus.

Taip, šie metodai padės paskatinti kūną didesniems prieaugiams, tačiau jie neturėtų būti naudojami visą laiką. Daugumai žmonių visai nereikia šių metodų, kad jie galėtų optimaliai progresuoti.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Naujokai bei vidutiniokai gali puikiai augti tiesiog sutelkdami dėmesį į bazinius pratimus. Labiau pažengusiems žmonėms, kuriems reikia amžinybės pasiekti nors šiokį tokį progresą, šie metodai tikrai praverstų.

Svarbiausia yra tai, kas parašyta diagramoje, tada svoris bus greitai mažėjęs. Nuo pirmos savaitės Pirmadienį turite teisę pasirinkti bet kokį vaisių, kuriuos valgysite pietumis. Vakarienė gali būti mėsa, virti arba kepti be aliejaus. Pietų metu leiskite valgyti mėsą pašalinkite odą. Vakarienė, atsigaivinkite agurkų, pomidorų, pipirų ir morkų salotomis, bet šiek tiek papildysite vitaminus ir tonus.

Kuo labiau pažengęs tu esi, tuo labiau tavo kūnas yra prisitaikęs fiziniam stresui. Taigi reikia žymiai didesnio raumenų dirginimo, kad prarasti maksimalų svorį per 4 savaites augtų.

man reikia mesti svorį pigiai 34 metų vyro svorio metimas

Šiuos metodus reikia įtraukti tada, kai jų reikia, kad jūs galėtumėte progresuoti patenkinamu tempu. Šių metodų per ankstus panaudojimas gali pabloginti jūsų progresavimą. Pažengusiems asmenims reikia sudėtingesnės technikos optimaliai augimui.

  1. Geriau man svorio netekimas
  2. Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos.
  3. Ar„ Clif batonėliai gali padėti numesti svorio
  4. Однажды их обнаружили в компенсационном баке прыгающими на гамаках, словно бы на батутах.

Naujokams bei vidutiniokams viso to tikrai nereikia. Žmogaus kūnas labai lengvai adaptuojasi prie bet kokios treniruočių programos.

Taip pat perskaitykite