Pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas

pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas

pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas Aš 44 metų ir stengiuosi numesti svorio

Ar riebalų deginimo zona tikrai išdegina riebalus greičiau? Priežastis paprasta. Riebalai yra lėtai deginantys degalai, kuriuos reikia deguoniui paversti į naudingą energiją, todėl puikiai pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas ilgam, pastoviam, lėtu fiziniu krūviu, kaip antai pakartotinis pakėlimas ar dviratis toli.

variklio 2 svorio metimo istorijos

Dauguma žmonių turi pakankamai laikomų kūno riebalų, kad dega mažo aktyvumo dienas ir dienas, be energijos išeikvojimo, bet jei norite greitai eiti, dirbti viską ar sudeginti daugumą kalorijų per minutę, turite pasikliauti greito degimo angliavandenių glikogeno energijai. Riebalų konvertavimas į degalus užtrunka ilgiau ir reikalauja daug deguonies. Griežčiausiai tai vadinama aerobiniu metabolizmu.

VIDINIŲ RIEBALŲ DEGINIMAS daiktadezes.lt

Kita vertus, aukšto intensyvumo mokymasis HIT dažniausiai naudojamas anaerobiniam metabolizmui arba glikolizei, kad būtų greitai paversta saugoma glikogeno energija pratimui. Šis procesas gali atsitikti, kai deguonis yra beveik be deguonies.

numesti svorio adatomis ms negali numesti svorio

pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas Anaerobinio metabolizmo trūkumas yra tai, kad jo kiekis yra ribotas, o kai išeina iš laikomo glikogeno, paprastai maždaug po dviejų valandų žymės, turėsite sulėtinti ir pradėti naudoti aerobinį metabolizmą arba pradedantiesiems riebalų nuostolių vadovas glikogeno atsargas lengva suskaidyti angliavandenius.

Norėdami dar labiau apsunkinti riebalų deginimo zonos teoriją, jums reikia pripažinti, kad, kai mes naudojame, mes naudojame energijos sistemų derinį visą treniruotę. Sportininkai retai reaguoja tik į aerobinę ar anaerobinę zoną.

didžiausias kada nors užfiksuotas žmogaus svorio kritimas perlų soros svorio

Dabar į realų klausimą. Jei jūsų tikslas yra svorio mažėjimas, o kalorijų deginimas yra tai, kaip jūs bandote numesti svorį, geriau sportuoti intensyviau kartus per savaitę ir sudeginti daugiau kalorijų iš riebalų ir saugomų glikogenų. Nors tiesa, kad mažo intensyvumo "riebalų deginimo zonoje" riebalų kalorijų procentas yra didesnis, vis tiek degina daugiau kalorijų ir daugiau kalorijų iš riebalų, esant didesniam intensyvumui.

Greitai, be reklamos ir pertraukų!

Kalorijos, sudegintos riebalų deginimo zonoje Vis dar nėra įsitikinęs, kad riebalų deginimo zona tikrai neuždega daugiau riebalų? Padarykime matematiką.

  • SARMs Jūsų Ultimate SARMs vadovas
  • Agurkų mėtų gėrimas svorio metimui
  • Dietonus Baigtas vadovasatsiliepimai, forumas, kaina, kapsule, ingridientai — kur pirkti?
  • Jie nėra tiriamieji vaistai.
  • Мама, - перебила ее Элли, борясь со слезами, - мы не октопауки, мы - люди.
  • Tiesa apie "riebalų deginimo zoną"
  • Patarimai pradedantiesiems - Grūdai

Toliau pateiktoje diagramoje pateikiama informacija apie riebalų kalorijas, kurias išleido svarų moterys tipinės pratybos metu. Šiame pavyzdyje moteris degina daugiau kalorijų ir daugiau riebalų kalorijų didesniu intensyvumu. Kalorijos, sudegintos žemu ir dideliu intensyvumu Mažas intensyvumas.

Šis prašymas idealiai tinka tiek lyčiai, tiek vyrams ir moterims. Burn riebalų treniruotės namuose, kad numesti svorio. Jūs galite lengvai atsikratyti riebalų, atlikdami 30 minučių treniruotes namuose. Nr sporto salė, jokios įrangos nereikia

Taip pat perskaitykite