Numesti svorio japonų. Japoniška dieta

numesti svorio japonų

Ši dieta tariamai pagreitina medžiagų apykaitą ir net teigiama, kad svoris daugiau nedidėja po dietos net ir normaliai valgant.

svorio metimas paauglystėje koks yra populiariausias svorio netekimo priedas

Tačiau reikia nepamiršti, kad svorio padidėjimas neišvengiamas, jei suvartotų kalorijų numesti svorio japonų viršys sunaudotą sumą. Šios dietos medžiagų apykaitos pagreitinimo paslaptis yra ta, kad didinama raumenų masė ir numesti svorio japonų to yra sudeginama daugiau kalorijų   1 kg raumenų masės sunaudoja apie 70 kalorijų, tuo tarpu riebalinio audinio kilogramas — tik 4 kcal kiekį, todėl kartu su dieta rekomenduojama aktyviai sportuoti.

Tiems, kurie nusprendė išbandyti šią dietąpatariama gerti polivitaminus.

numesti svorio japonų idealus svorio metimo tęsinys

Dieta yra ne tik labai mažo kaloringumo, bet ir dar turinti mažą angliavandenių kiekį, dėl to organizmas patiria didžiulį stresą ir vitaminų trūkumą. Dietos pabaigoje jums gali pasireikšti silpnumas ir nuovargis, kurį sukelia maistinių medžiagų trūkumas.

Norėdami numalšinti  alkio jausmą, numesti svorio japonų daug virinto ar mineralinio vandens.

mesti svorį, kai lyrica

Teigiama, kad laikantis šia 13 dienų dietą, galima numesti iki kg. Draudžiama į maistą dėti cukraus, druskos, vartoti alkoholį bei miltinius gaminius.

Svarbiausia griežtai laikytis numatyto maitinimosi plano ir nevalgyti jokių kitų dietoje nepaminėtų produktų. Tik laikantis žemiau pateikto maitinimosi plano galima pagreitinti medžiagų apykaitą ir taip sudeginti daugiau kalorijų bei numesti iki 8 kg svorio.

numesti svorio japonų

Taip pat perskaitykite