Numesti svorio ir gerai atrodyti, Mitybos planai | daiktadezes.lt | Sveiki receptai

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Kodėl dietologas siūlo atsisakyti rytais valgyti košę?

Kaip numalšinti alkį ir atsikratyti antsvorio

Nuoroda nukopijuota aA Atslenkantis ruduo atneša ne tik blogėjančius orus ir ilgėjančius vakarus, bet ir pasisėdėjimus prie televizoriaus, vakarienes su draugais, jaukius namus ir numesti svorio ir gerai atrodyti, šildantį maistą. Pavasarį išlindus iš šiltų megztukų numesti priaugtus kilogramus būna itin sunku.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Sportas ir teisinga subalansuota mityba gali padėti išvengti papildomų kilogramų, bet sportuoti ir valgyti reikia atsakingai. Pasak asmeninio trenerio ir dietologo Slavos Bartoševičiaus — sportas ir maistas visada yra greta ir, norint pasiekti gerų rezultatų, privalu žiūrėti, ką valgome, kada ir kuo užkandžiaujame, kokį kiekį maisto suvartojame. Žinoti, kiek ir kada suvartojame riebalų, angliavandenių ir baltymų.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Sportuojant ir derinant maistą, svarbu žinoti, ko siekiame — numesti svorio ir gražiai atrodyti, įgauti ištvermės ar tapti sporto klubo pažiba, besipuikuojančia raumenimis. Skirtingi tikslai diktuoja skirtingą valgiaraštį, visgi, egzistuoja ir bendros taisyklės, ko reikia vengti arba ką privalu valgyti, norint gerai jaustis ir gražiai atrodyti. Apkūnesni žmonės turėtų vengti košių, dribsnių ar bandelių pusryčiaudami, kaip ir bulvių, ryžių ar sumuštinių — vakarieniaudami.

Anot trenerio, rytais labai svarbu gauti gerųjų riebalų, kurie padeda subalansuoti mūsų hormonus, neleidžia skubiai praalkti.

numesti svorio ir gerai atrodyti ogx numesti svorio

Geriausi pusryčiai norintiems numesti svorio būtų omletas, avokadas ar varškė su riešutais ir džiovintais vaisiais. Kai žmogus, norintis numesti svorio, ryte suvalgo bandelę ar avižų košės, jo kraujyje sukyla insulinas, išsibalansuoja alkio pojūtis, sulėtėja medžiagų apykaita.

ar svorio metimo laikotarpis gali pasikeisti

Jei pusryčiams valgėte gerųjų riebalų turinčių produktų, pietų lauksite ramiai. Jei nenorite ar neturite laiko gaminti pusryčių — suvalgykite saują riešutų, maišytų su džiovintais vaisiais. Gerieji riebalai duoda daug energijos, ilgiau jaučiamės sotūs. Tiesa, teisingai valgydami ir sportuodami, bet numesti svorio ir gerai atrodyti užkandžiaudami, galime sau pakišti koją ir nė nesuprasti, kodėl nelieknėjame.

Esą jie nieko nevalgo, bet nelieknėja.

Sekite mus:

Chaotiškas užkandžiavimas, saldūs ar riebūs užkandžiai yra viena iš didesnių problemų, neleidžiančių numesti svorio. Užkandžiams visada tinka riešutai, nesaldūs vaisiai, daržovės.

Nedideli kiekiai džiovintų uogų ir sėklų yra geriau nei šokoladinis batonėlis, kurio link tiesiasi ranka.

svorio netekimas tokyo

Norint numalšinti alkį, dar patariama gerti vandens, geriau šalto, nes jis, kaip ir arbata, greitina kalorijų deginimą, malšiną alkį. Specialistai pataria neapriboti maisto itin stipriai, kitaip kūnas lėtina medžiagų apykaitą, ima taupyti energiją.

Nuoroda nukopijuota.

Taip pat perskaitykite