Medžiagų apykaitos skatinimas riebalų praradimui. 12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas

Greitiname medžiagų apykaitą

Saulutė išlindo. Jaučiuosi dar didesnė meškutė nei po Kalėdų. Ėmiausi mitybos efektyvinimo plano.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas

Bent kažką pradėjau. Ir tuo didžiuojuosi.

medžiagų apykaitos skatinimas riebalų praradimui

Nes pažadas, be kasdienio pasivaikščiojimo dar įtraukti ir sporto klubą, kol kas lieka pažadų sąraše. Akių nebado, sąžinės neėda — juk dar TIK 15 dienų šiuose metuose prabėgo.

Maisto programa numesti svorio

Pažanga ta, kad vėlai vakare nieko nevalgau, tik geriu. Vandens, bet nedaug.

Yra dietų, kurios yra geriau išsaugoti raumenų masę, o kai kurioms yra geriau. Home; phenq; PhenQ Diet Pills — geriausias svorio praradimas pigułka apžvalga [exposed] PhenQ Diet Pills — geriausias svorio praradimas pigułka apžvalga [exposed].

Kokia gudrybė to nevalgymo? Tiesiog anksti išsivalau dantis O dabar dar sumąsčiau moteriškai save apgauti ir bent jau kažką nuveikti savo kūno ir savijautos labui. Pagreitinsiu medžiagų apykaitą! Termogenezė — organizmo sugebėjimas gaminti šilumą, deginant kalorijas. Šiluma reikalinga normaliam įvairių mūsų kūno sistemų darbui.

Related Articles

Paspartinsite termogenezę — sudeginsite daugiau kalorijų, o tai reiškia — numesite nereikalingus kilogramus. Susiję straipsniai Sveikos gyvensenos dienoraštis: kodėl tau niekaip nepavyksta sulieknėti?

Žinoma, tie procesai priklauso nuo daugelio veiksnių: jūsų lyties, amžiaus, kūno sudėjimo ir, žinoma, genų. Regis, tu tunki netgi nuo kvėpavimo, o kolegė šlamščia kuo ramiausiai kepsnius ir bulvių traškučius, o yra plona kaip dviračio rėmas.

Tačiau, jei norite pagreitinti medžiagų apykaitą, esminės taisyklės yra dvi: pirma, valgyti dažnai ir po nedaug, o antra, rinktis tik tuos produktus, kurie paspartina medžiagų apykaitos skatinimas riebalų praradimui.

Spausdinti Greitiname medžiagų apykaitą Shutterstock nuotr. Noras turėti gražią, liekną ir patrauklią figūrą puikiai suprantamas ir pažįstamas kiekvienam — o ypač pavasarį, kai nusivilkus storą žieminį megztinį išryškėja sukaupti nereikalingi kilogramai. Ką daryti? Vieni griebiasi trumpų ir griežtų dietų, badauja ir išbando daugybę kitokių metodikų, kurios, žinoma, duoda razultatų, tačiau organizmui tuo pačiu padaro didžiulę žalą — medžiagų apykaita sulėtėja, o kilogramai sugrįžta su kaupu. Rinkdamiesi dietą, dauguma žmonių nė nesusimąsto apie savo pilnumo priežastį, o juk svorio augimas gali reikšti sutrikusią organizmo veiklą, dėl kurios sulėtėja ir medžiagų apykaita.

Produktai, kurie pagreitina medžiagų apykaitą Kalorijų organizmas sudegins daugiau, jei į valgiaraštį įtrauksite šiuos  maisto produktus. Jie paprasti ir stebuklingai veikiantys: Tačiau kai kurie produktai gali paspartinti chemines reakcijas jūsų organizme ir pagreitinti medžiagų apykaitą bei riebalų deginimą. Rudieji ryžiai ir avižinė košė Ruduosiuose ryžiuose, avižose, rupių miltų duonoje yra gausu angliavandenių, kurie pagreitina chemines reakcijas mūsų kūne.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

Ryte suvalgę dubenėlį avižinės košės, aprūpinsite organizmą lėtai išsiskiriančiais angliavandeniais, todėl jūsų energijos lygis visą dieną išliks pastovus. Aitrioji paprika Nesvarbu, ar patiekaluose vartosite čili miltelius, ar džiovintus čili pipirus, ar šviežią jalapeno pipirą, aitrioji paprika yra paprastas būdas pagreitinti jūsų medžiagų apykaitą.

Juose yra medžiagų, kurios stimuliuoja receptorius ir pagreitina kraujo apytaką.

Brokoliai Šiuose kopūstuose yra medžiagos, kuri apsaugo širdį nuo deguonies bado. Tik 70 gramų brokolių per dieną sumažina skrandžio opos riziką.

Dieta active programa – Dietazero

Brokoliai yra natūralus antibiotikas, kuris gelbsti mus nuo skrandžio problemų ir greitina medžiagų apykaitą. Žalioji arbata Ne vienas mokslinis tyrimas įrodė, kad žalioji arbata pagreitina medžiagų apykaitą ir yra puikus antioksidantas.

medžiagų apykaitos skatinimas riebalų praradimui Mandy Harvey svorio netekimas

Penki puodeliai per dieną gali sudeginti net 70 kalorijų, o tai sudaro daugiau nei 3 kilogramus per metus! Ši arbata slopina blogųjų riebalų įsisavinimą ir palaiko reikiamą gliukozės kiekį kraujyje. Tai puikus užkandis prieš pietus arba sunkią treniruotę.

Pasirinkite savo tikslą Svorio mažinimo programos yra nevienodos! Tradicinės dietos įtakoja raumenų masės praradimą. Dieta Zero Activate keičia šį santykį! Jums grąžinama Jūsų ląstelių įgimta energija vėl funkcionuoti tinkamai. Tradicinės svorio metimo programos metu prarandama raumenų masė Dieta Zero Activate Atstatoma raumenų masė ir odos stangrumas Laikantis tradicinių dietų žmonės netenka svorio dėl vandens, raumenų audinio ir riebalų kiekio organizme mažėjimo.

Prieskoniai Juodieji pipirai, česnakaicinamonas ir ciberžolė lengvai pagreitina jūsų medžiagų apykaitą. Todėl nevenkite šių prieskonių naudoti gamindamos salotas, sriubas ar troškinius.

Greipfrutas Citrusiniai vaisiai, pavyzdžiui, apelsinai, citrinos ir greipfrutai yra puikus vitamino C šaltinis.

Greitiname medžiagų apykaitą

O būtent šis vitaminas yra galingas antioksidantas, kuris medžiagų apykaitos skatinimas riebalų praradimui cukraus kiekį kraujyje bei malšina alkį. Tyrimai parodė, kad greipfrutų sultys ypač veiksmingai pagreitina medžiagų apykaitątodėl rekomenduojama jas vartoti kiekvieną rytą. Pienas Tenesio universiteto tyrimas parodė, kad žmonės, kurie suvartojo — miligramų kalcio per dieną, prarado beveik dvigubai daugiau svorio nei tie, kurie negaudavo pakankamo kiekio kalcio.

Pienas yra gana riebus kalcio šaltinis, todėl norėdamos išvengti nereikalingų kalorijų, kalcio galite  gauti iš špinatų ar kopūstų.

daugiau judėkite dėl svorio

Alyvuogės Visi maisto produktaiturintys daug Omega-3 ir Omega-6 riebiųjų rūgščių, puikiai padeda spartinti medžiagų apykaitą. Šių rūgščių gausu alyvuogėse, lašišoje, linų sėmenyse, graikiniuose riešutuose. Shutterstock nuotr.

Taip pat perskaitykite