Kompaso svorio metimas

Kaip sumažinti pilvą?

patarimai, kaip numesti svorio daugiau kaip 50

Šis klausimas — populiariausia pokalbių šou tema, jis dominuoja ir moterų pokalbiuose. Gal tai kam nors naudinga? EPA-Eltos nuotr.

Kaip sustiprinti kompetencijas per 1 dieną?

Kai kompaso svorio metimas tampa problema. Kam naudinga skatinti merginų ir moterų nepasitenkinimą savo kūno proporcijomis, svoriu ir išvaizda apskritai? O štai gydytojai, profesionalūs mitybos, sporto specialistai nuolat kartoja, kad svorio metimas — tai ne varžybos, kuriose reiktų vaikytis rekordų. Lieknėjimas — kompleksinis procesas, pirmiausia susijęs su sveikata, todėl čia būtinas nuoseklumas, individualių ypatumų paisymas.

Universali taisyklė gali būti tik tokia: valgykite, kas naudinga, ir reguliariai sportuokite. Siekiantieji greitai ir savo sveikatos kaina numesti svorio dažniausiai tampa valgymo sutrikimų centro pacientais.

Panašiose įstaigose dirbantys psichologai akcentuoja, kad, norėdami tapti lieknesni, žmonės iš tiesų siekia pasikelti savivertę ir susirasti partnerį arba greičiau pakilti karjeros laiptais. Deja, sumažėjęs svoris neišsprendžia esminių gyvenimo problemų.

Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo.

Tobulindami kūną, prarandame dvasinę ir fizinę energiją, todėl problemų randasi dar daugiau. Nuo ko pradėti? Įgijęs psichoterapeuto išsilavinimą, jis iš esmės pakeitė savo požiūrį į antsvorį. Pasak Ž. Tai nesąmoninga nuostata, kuri verčia susitelkti į maistą.

Taip mūsų mitybą pradeda reguliuoti ne fiziologiniai pojūčiai alkis, skonio polinkiai, mėgstami produktaio vien tik protas.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Įvairios paplitusios dogmos verčia mus skirstyti maistą į tą, nuo kurio storėjama, ir tą, kuris turi mažai kalorijų. Bėda ta, kad, ignoruodami alkį ir sotumą, savo polinkius — tai, ką mėgstame valgyti ir ko ne, mes ignoruojame natūralius kūno signalus. Taip valgymas virsta problema. Juk nuolat galvoti apie tai, ką, kada ir kaip reikia valgyti, kaip suvalgyti mažiau ir t.

kompaso svorio metimas

Tačiau kuo stipresnė pagunda, tuo didesnis susikoncentravimas į maistą Valios resursai — ne begaliniai, tad anksčiau ar vėliau žmogus praranda savikontrolę. Iš pradžių nesunku, netgi smagu, nes dietos pradžioje žmogų apima euforija, kad jis štai gali kontroliuoti savo kūną, kompaso svorio metimas savo troškimus ir numesti kelis kilogramus svorio. Žmogus jaučiasi savo paties šeimininkas, tai pakelia jo savivertę, tačiau euforija ilgainiui pradingsta.

Account Options

Ją pakeičia susierzinimas, jautrumas, piktumas, ir kadangi alkanas žmogus paprastai išsilieja ant artimųjų, po to jaučia kaltę, gėdą, pamažu praranda savigarbą Kita didelė blogybė — susilpnėja atmintis, dėmesio koncentracija, todėl tampa sunku mokytis, dirbti.

Pasitaiko tokių valingų žmonių, kurie kovoje su maistu išsilaiko metus ir net dešimtį.

Štai kodėl neverta kariauti su maistu: nuolat su juo kovodami, mes nepaliaujamai apie jį galvojame. Tai atima galimybę vadovautis natūraliais kūno pojūčiais, elgtis laisvai ir spontaniškai.

kompaso svorio metimas

Susitaikykite Kai kurie dietologai yra apskaičiavę, kad viršydami savo energijos poreikius 25 kalorijomis gabaliukas cukraus kompaso svorio metimas dieną, po 10 metų turėsime jau 9 kilogramus papildomo svorio. Kodėl toli gražu ne visi žmonės kas dešimtmetį priauga po 9 kg?

Kūjo metimas

Galbūt tai ne tas svoris, kurio reikalauja mados žurnalai, tačiau tai jūsų — normalus, fiziologiškai ir genetiškai nulemtas — svoris, su kuriuo verta susitaikyti. Pasak jos, fizinis tobulumas yra tapęs šiuolaikinių moterų idea fixe, o šio tobulumo reikalavimų neatitikimas — kančių šaltiniu. Netgi tobulumo normas pagaliau pasiekusi moteris nesijaučia laiminga ir savimi patenkinta — todėl, kad ji aukoja per daug: savo natūralumą, sveikatą, energiją.

kūno liekna šventė

Moters grožio kultą N. Vulf vadina abstrakčia idėja, virtusia masine haliucinacija. Ši haliucinacija, pasak jos, lemia ir reguliuoja moterų gyvenimus. Naujausios žinios.

kokosas numeta svorio svorio netekimas riebalų ar cukraus

Taip pat perskaitykite