Klaidingas lieknėjimas

Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam | daiktadezes.lt / Kad ir kur bebūtum - naujienos visada su Tavimi!

Daugeliui šie žodžiai siejasi su badavimu, neskaniu, prėsku maistu, savęs varžymu ir kančia.

Visa žmonija šiuo metu išgyvena netikėtas ir sunkias patirtis - privalomą socialinę izoliaciją. Situacijos, kurios nepriklauso nuo mūsų ir kurių negalime kontroliuoti dažnai sukelia sunkių emocinių, psichologinių išgyvenimų. COV 19 virusio pandemijos metu, daugelis iš mūsų yra Seksologija: kiek lietuviai ją priima ir supranta? Didžiajai daliai lietuvių seksologijos tema vis dar mažai pažįstama, siekiant išsiaiškinti problemas, su kuriomis dažniausiai susiduriama, bei koks vis tik mūsų visuomenės požiūris į seksologus, kalbamės su profesoriumi daktaru Gediminu Navaičiu.

Žiniasklaidoje vis dar galime rasti aibę įvairių dietų, kurios siūlo stebuklingai greitą efektą, tačiau nemini apie tokių dietų žalą. Tarp norinčių numesti svorį žmonių vis dar vyrauja klaidingas įsitikinimas, jog norint sulieknėti būtina itin apriboti savo racioną, valgyti kuo mažiau.

Dietologų teigimu, daugiau nei du trečdaliai lieka nepatenkinti rezultatais ir gana greitai grįžta prie ankstesnių mitybos įpročių. Nepasitenkinimą rezultatais dažnai lemia tai, kad žmonės dietos planą susiranda internete, laikosi jo nesikonsultuodami su specialistais ir, žinoma, neišvengia įvairių klaidų. Mitybos specialistė Evelina Pleterienė teigia, kad viena dažniausiai pasitaikančių klaidų klaidingas lieknėjimas spontaniškas noras sulieknėti ir realių galimybių neįvertinimas. Sukontroliuoti alkį padės reguliari mityba — trys pagrindiniai valgymai ir du užkandžiai tarp jų. Pleterienė pataria neskubėti keičiant mitybos įpročius ir vietoj radikalaus valgiaraščio keitimo, po truputį atsisakyti nesveikų bei kaloringų maisto produktų ir patiekalų.

Agne, nuo ko pradėti norint lieknėti? Kaip teigia mūsų komandos narė, diatetikos studentė, Rima Novikevičiūtė, visų svarbiausia šiame procese yra motyvacija. Prieš imdamiesi keisti savo mitybos įpročius, laikytis dietos, paklauskite savęs, klaidingas lieknėjimas lieknėjimas tikslu to siekiate.

Netrukus susisieksime

Ar norite atsikratyti esamų negalavimų? Tapti sveikesni, turėti daugiau energijos? Norite jaustis geriau savo kūne? Tai esminiai klausimai, kuriuos turėtumėte sau užduoti, o galbūt netgi užsirašyti vizualiai. Būtent tai ir yra tikrasis Jūsų tikslas, o ne numesti papildomus kilogramus.

9 mitai ir klaidingi įsitikinimai apie lieknėjimą

Daugumai žmonių lieknėjimas siejamas su kančia, kuriai pasiryžtama tam tikram laikotarpiui. Dažnai prieš kažkokią ypatingą progą: prieš vasaros atostogas, naujametinį vakarėlį, vestuves ar kt. Svarbu suprasti, kad lieknėjimas yra ilgalaikis viršsvorio mažinimo procesas, o sveikai lieknėjama tada, kai svoris krenta palaipsniui ir po itin nedaug kg per mėnesį.

Antra, klaidingas lieknėjimas metant svorį, taip pat kaip ir siekiant bet kokių kitų pokyčių, svarbus pozityvus nusiteikimas.

1 mėnesio vadovas, kaip numesti svorio

Palaikykime, o ne bauskime save. Pripažinkime, klaidingas lieknėjimas žmogui taip vargiai pasakytume, tačiau, kodėl taip nemylime savęs ir leidžiama save taip vadinti? Atrodytų tai visiškai nereikšmingi dalykai, klaidingas lieknėjimas jie turi didžiulę įtaką.

  1. Lieknėjimas ir nutukimo gydymas, arba būdai, kaip numesti svorio. III dalis
  2. Persileidimai privers numesti svorio
  3. Мы - весь наш человеческий клан - позавтракали, как всегда, через час после рассвета.

Ar sveikai maitintis brangu? Tai dažnai pasitaikantis klausimas. Taip, dažnam žmogui atrodo, kad sveikai maitintis yra daug brangiau.

klaidingas lieknėjimas Ar galiu prarasti pilvo riebalus?

Tačiau išties viskas priklauso nuo pasirinkimų bei to, kaip planuojate savo meniu bei apsipirkimą. Pirkinių sąrašą sudarykite dar namuose ir parduotuvėje griežtai jo laikykitės.

Komentarai Olga Ziuganova. Nuotrauka iš asm.

Juk Jums tikrai nereikia pirkti visko iš eilės kas yra su nuolaida. Iš anksto suplanavę šeimos valgiaraštį visai savaitei, pirksite tik išties būtinus produktus, o piniginė nukentės tikrai mažiau.

  • Didesnis fizinis aktyvumas ir sveika mityba yra būtini norint sulaukti sėkmės.
  • Kita vertus, informacijos gausa neretai trikdo, dažnai ji būna neteisinga, o kartais ja siekiama pritraukti klientų ar pan.

Dar vienas būdas sutaupyti — maisto likučius užšaldyti. Vėliau galėsite juos pasišildyti pietums ar vakarienei.

Kaip lieknėti sveikai?

Šaldyti verta ir daržoves, nes tuomet juos išsilaiko ilgiau nei šviežios. Taip ne tik sutaupysite pinigus, bet ir išmesite mažiau maisto! Tad šiuo atžvilgiu Jūs sutaupysite tiek savo sąskaita, tiek prisidėsite prie gamtos saugojimo.

Pigesni vaisiai ir daržovės būna jų sezono metu. Pirkite tuo metu augančius produktus! Sutaupysite, o valgyti klaidingas lieknėjimas palankiau ir svorio netekimas santee organizmui. O jei dar turite savo daržą ar šiltnamį, pinigų visiškai neišleisite. Ar tiesa, kad valgant 1 — 2 kartus per dieną greičiau nukris svoris?

klaidingas lieknėjimas

Liūdna, tačiau tikrai dažnai girdžiu žmones teigiant, kad jie valgo po kartus per dieną, tikėdamiesi, kad tokiu būdu greičiau sulieknės ir pasieks norimą rezultatą. Klaidingas lieknėjimas pirma, turėtume žinoti, kad norint būti darbingiems ir jaustis gerai, kiekvieną dieną organizmui reikia nustatyto kalorijų kiekio. Praleisdami pusryčius, pietus ar užkandžius dienos pabaigoje jausitės be galo alkani ir greičiausiai vakarienės metu valgysite daug daugiau negu derėtų.

Tyrimai parodė, kad žmonės, kurie nevalgo pusryčių sveria daugiau nei tie, kurie ryte sočiai pavalgo. Sveikesnis būdas lieknėti yra reguliariai maitintis visą dieną, valgant kuo įvairesnį, bet nekaloringą maistą.

Geriausia valgyti būtų 4 — 5 kartus per dieną, valgant 3 pagrindinius valgymus bei užkandžius. Idealu, jei valgytumėte pagal režimą: kasdien panašiu metu. Kodėl reikia valgyti pusryčius? Kaip jau minėjome, nerekomenduojame praleisti pusryčių.

Nuorodos kopijavimas

Žinoma, kiekvienas esame labai skirtingas ir tikrai nereikia verstis per galvą, jeigu pusryčių visiškai nesinori! Tačiau, gal tereikia pakoreguoti įpročius?

praranda pilvo riebalus per vieną savaitę

Pusryčiais ne tik pasipildome energija dienos pradžiai, bet jie spartina mūsų medžiagų apykaitą! Atsisakydami pusryčių sulėtinate medžiagų apykaitą ir organizmas nepasipildo energija. Geriausias pasirinkimas pusryčiams yra pilno grūdo košes su šviežiais vaisiais, sėklomis, riešutų sviestu, pilnagrūdės duonos sumuštiniai, kiaušiniai, kurie suteikia energijos ir sotumo jausmą ilgam, todėl vėliau mažesnė rizika persivalgyti. Kodėl naudinga valgyti košes?

Košė — puikus gerųjų angliavandenių šaltinis! Valgydami košes papildome savo organizmą naudingomis medžiagomis: mineralais, vitaminais, geraisiais riebalais bei baltymais. Košės taip pat puikus skaidulinių medžiagų šaltinis, o skaidulos suteikia sotumo, gerina žarnyno veiklą ir padeda norintiems mažinti svorį.

  • Kaip numesti svorio 3 mėnesiai
  • sporto klubas fankas kaip pagaliau sekmingai numesti svori ilgam geriausias sporto klubas kaune
  • Ne paslaptis, daugelis mūsų, tiek moterys, tiek vyrai svajoja apie tai, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų iki tobulos figūros.
  • "Всем должно казаться, что этот день для меня абсолютно обычный, - думала Элли, показывая свою идентификационную карточку Гарсиа при входе в супермаркет Бовуа.

Kokias košes geriausia rinktis? Sveiko maisto receptų tinklaraštininkė ir diatetikos studentė Rima Novikevičiūtė pataria rinktis pilno grūdo klaidingas lieknėjimas. Dažnai žmonės renkasi avižų dribsnius, bet reikia nepamiršti, kad pilnas grūdas daug naudingesnis. Todėl verta nepatingėti ir avižų grūdus užpilti iš vakaro, o ryte išsivirti! Žinoma, labai svarbu ir įvairovė. Klaidingas lieknėjimas dieną vertėtų valgyti vis kitokių grūdų, nepamirškite, kad jų įvairovė tikrai labai didelė.

Tai gali būti perlinės kruopos, miežiai, rugiai, soros, grikiai, spelta. Vertėtų vengti manų kruopų ir valytų ryžių, jos tikrai vertingos mūsų organizmui. Kuo gardinti košes? Jei košę valgysite visiškai vieną, be jokių priedų — ji gali atrodyti nuobodi ir neskani. Gardinkite jas mėgstamu riešutų sviestu, įvairiomis sėklomis, šviežiomis ar šaldytomis uogomis, vaisiais, daržovėmis.

Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam

Kaip suvaldyti alkį? Kai peralkstame, mūsų apetitas tarsi užvaldo visas mintis ir dažnai pastangos save apriboti nueina perniek. Ką daryti tokiu atveju? Jei jaučiate alkį, pirmiausia išgerkite stiklinę šilto vandens, suvalgykite kelis džiovintus vaisius papajas, ananasus, slyvas. Dažnai žmonės painioja troškulį su alkiu, todėl stebėkite, ar dienos eigoje išgeriate pakankamai vandens.

Antra, peržiūrėkite savo mitybos režimą: nedarykite didelių tarpų tarp valgymų, valgykite 3 pagrindinius valgymus per dieną bei 2 užkandžius alkiui tarp valgymų sumažinti. Jei savo mitybos įpročius sekti labai sunku, pasikonsultuokite su specialistų — gydytoju dietologu.

Pasitikėkite šios srities profesionalais, o ne ieškokime atsakymų internete. Rinkitės produktus, kurie turi daug skaidulų ir ilgam suteikia klaidingas lieknėjimas.

Sudėtyje esančios skaidulos turi savybę smarkiai padidėti, todėl pavalgius jausite sotumą j ilgesnį laiką nei įprastai. Be to, pakankamas kiekis skaidulų mityboje padeda sureguliuoti žarnyno darbą, sumažina pilvo pūtimą, padeda sveikai grynasis svorio kritimas.

Taip pat perskaitykite