Kaip numesti svorio plačiais pečiais

Tavo būdas pagal figūrą | Žmonėdaiktadezes.lt

Kūno sudėjimo tipai (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas)

Kaip numesti svorio plačiais pečiais iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? Paskelbta autorius Asta Moterų figūros tipai Visos moterys — bariatrinės svorio metimo šiaurinės kalvos, tačiau visas galima suskirstyti pagal figūros tipą. Atrodo gana logiška, kad skirtingų figūros tipų moterys turėtų ir maitintis skirtingai.

Nors kalbama, kad yra daugiau figūros tipų, iš tikrųjų pagrindiniai ir dažniausiai pasitaikantys yra keturi tipai, pasižymintys skirtingomis kūno proporcijomis, bet ar tikrai skirtingo figūros tipo moterims reikia maitintis skirtingai?

Figūros tipai Visų moterų išsvajotas figūros tipas — smėlio laikrodis.

Kurį laiką buvau prapuolęs iš Jūsų facebook'o naujienų Keliavau : Aplankiau nuostabiąją Romą. Atsiprašau, jei pasigedote, bet prižadu, kad tikrai nesiruošiu sustoti. Galvodamas, ką galėčiau parašyti grįžęs, nusprendžiau, kaip nors susieti savo kelionę su šios dienos straipsneliu.

Šio figūros tipo moterų turi proporcingiausią figūrą. Ji pasižymi dideliais skirtumais tarp krūtinės ir talijos, klubų apimčių. Todėl šio tipo turėtojos ir priauga svorio, ir lieknėja proporcingai.

Kodėl metant svorį mityba yra svarbiausia dalis

Kitas figūros tipas — kriaušė. Dar vienas figūros tipas — trikampis.

Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį. Štai keturi pagrindiniai figūros tipai — išsiaiškink, kokia tavo figūra, ir pradėk sportuoti atsižvelgdama į ją.

Šioje figūroje išraiškingiausia viršutinė kūno dalis, o riebalų sankaupos dažniausiai atsiranda ant nugaros, rankų ir krūtinės. Ketvirtasis figūros tipas — obuolys.

Nuorodos kopijavimas

Juo pasižyminčios moterys kaupia riebalus ant pilvo, o su amžiumi sankaupos vis didėja. Netgi galima sakyti, kad obuolio figūros tipe liemens ir klubų santykis didesnis nei 0, Paskutinis figūros tipas — pieštukas, kai figūra eina visiškai lygia linija — siauri pečiai ir klubai.

kaip numesti svorio plačiais pečiais

Dažniausiai sutinkamas figūros tipas — kriaušė, pieštukas ir obuolys. Kuris figūros tipas kenksmingiausias sveikatai?

Trys kūno sudėjimo tipai

Yra tam tikrų patarimų. Kuriais turėtų vadovautis tam tikrą figūros tipą turinčios kaip numesti svorio plačiais pečiais. Pavyzdžiui, obuolio tipo moterys turėtų skirti didesnį dėmesį savo riebalų kaupimusi ant pilvo.

Padidėjus pilvo apimčiai, ir jai augant, riebalai matosi ne tik išorėje — riebalai apgaubia ir vidaus organus, tai — vadinamieji vidiniai riebalai. Toks riebalų tipas itin žalingas organizmui — sutrikdo jo veiklą.

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo?

Taip pat padidėja rizika susirgti sunkiomis lėtinėmis ligomis tokiomis kaip 2 — ojo tipo cukrinis diabetas, taip pat įvairios kraujagyslių ir širdies ligos. Kaip suprasti, kad riebalinis sluoksnis ant pilvo per didelis? Tai nustatyti padės kūno masės indeksas.

maksimalus galimas savaitinis svorio metimas

Esant per dideliam KMI, pats metas susirūpinti besikaupiančiais riebalais. Ar mityba turi priklausyti nuo figūros tipo?

  1. Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? – daiktadezes.lt
  2. Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas 4.
  3. Kur linkę kauptis riebalai, priklauso nuo genetikos, hormonų svyravimų ir gyvenimo būdo pasirinkimų dietos, fizinio aktyvumo ir streso lygio.
  4. Dieta pagal kūno sudėjimą | Dietų klubas
  5. 14 dalykų, kuriuos atskleidžia figūros tipas | daiktadezes.lt
  6. Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas

Iš tiesų, mityba nepriklauso nuo figūros tipo, kraujo grupės ar kitų kriterijų. Pasidomėjus, aišku, galėtume rasti pačių įvairiausių teorijų, tačiau yra keli dalykai, į kuriuos atsižvelgti yra žymiai svarbiau. Tai yra turimos lėtinės ligos, amžius, fizinis aktyvumas, ir kūno masės indeksas, riebalų kiekis kūne. Jeigu turite polinkį į lėtines ligas, svarbu pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju. Jei planuose — mitybos planas ir intensyvus sportas, nepakenks pasikonsultuoti su dietologu ir asmeniniu treneriu.

Taip pat sulieknėti padės keli bendri patarimai lieknėjant: per dieną reikia valgyti nedidelėmis porcijomis 4  — 5 kartus per dieną, subalansuoti tinkamus skysčių kiekius.

lieknėjimo adata uso del riebalų degintojas

Kiek tau per parą reikia vandens, gali sužinoti čia. Dažniau valgyti reikės vaisius, uogas, šviežias daržoves, riešutus. Savaime suprantama, kad tai ne visi niuansai, tačiau pradėjus kaip numesti svorio plačiais pečiais tokių nedidelių žingsnių, galima savo mitybą sureguliuoti.

Autorius: Žmonės.

Visoms vienodai svarbi sveika ir subalansuota mityba!

Taip pat perskaitykite