Kaip numesti svorio atsigaunu

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta - LRT

Paprastai padaroma šventinė šukuosena VIDEO - Kuo pavojingos dietos, kurios žada didelį numestų kilogramų kiekį per trumpą laiką? Pirma, iš organizmo pasišalina skysčiai, sunyksta dalis raumens audinio, stipriai sulėtėja medžiagų apykaita, kuri taip ir nesusitvarko, vėl pradėjus normaliai maitintis.

Antra, kai žmogus meta svorį per greitai, sutrinka jo sotumo jausmas. Kas išbandė daug dietų, tai gali patvirtinti.

kaip numesti svorio atsigaunu

Egzistuoja keli mitai. Daugeliui atrodo, jog metant svorį žmogus turi būti alkanas. Jokiu būdu ne! Alkanas žmogus ilgai netvers. Taip pat manoma, jog maitintis sveikatai — tai graužti salotos lapą, o geriausiu atveju morką. Maistas turi būti įvairus ir būtinai skanus. Pagalvokite, kiek laiko galėtumėte valgyti neskanų maistą, jei aplinkui yra skanaus? Krisikaitytės nuotr. Vaida Kurpienė. Tik klausimas, kiek dažnai ir kiek, be to, ne mažiau svarbu, kokią mėsą, kokius grūdinius produktus, kokius angliavandenius ar riebalus rinktis ir kiek jų vartoti per parą.

Štai Lietuvos gyventojai vos ne kaip numesti svorio atsigaunu per dieną valgo mėsą: ryte sumuštiniai su duona ir dešra, pietums - kepsnys su bulvėmis, vakare — troškinys su ryžiais. O užkandžiui pasirenka jogurtą kaip numesti svorio atsigaunu varškę. Ir viskas — gyvulinės kilmės! O didinti reikėtų daržovių ir grūdinių produktų kiekį. Štai žiemą reikėtų valgyti tai, ką anksčiau lietuviai valgė: topinambus žieminės bulvesropes, morkas, ridikus, pastarnokus, ropinius ir įprastus kopūstus, petražolės šaknį, burokėlius, raugintus kopūstus bei agurkus tik žiūrėti, kad nebūtų daug druskos.

Daržovių rekomenduočiau suvalgyti po porą šimtų gramų per pietus ir vakarienę. Vietoj mėsos dažniau vartokite ankštines daržoves: įvairių rūšių pupeles, avinžirnius, lęšius.

kaip numesti svorio atsigaunu

Nepamirškite gerti daug skysčių. Žiemą — šiltesnį, bet nevirintą vandenį - jį gerokai lengviau gerti, kai šalta.

kfbk svorio metimas

Kava ir kitokie gėrimai nėra tinkami skysčiai. Nors porą puodelių kavos galima išgerti, tačiau reikėtų įsikalti į galvą: kas ne vanduo, tai ne vanduo. Daug puodelių kavos per dieną išderina organizmą, skatina alkį. Juodos kavos puodelis — 7 kcal, kaip numesti svorio atsigaunu didelė porcija Latte, kuri jei dar su sirupu ir riebiu pienu, gali būti ir kcal. Kas išeina? Jei jūsų svoris šiek tiek per 60 kg ir jūs nesportuojate, kalorijų norma per dieną - apie Vadinasi, išgėrusios ryte tris puodelius tokios kavos, nebeturėtume daugiau išvis tądien valgyti.

Ar taip ir kaip numesti svorio atsigaunu Jei žmogus nepakeis nieko iš savo įpročių, tai jokių pokyčių nei vidiniame, nei išoriniame jo gyvenime ir neįvyks. Paprastas pavyzdys: dešiniarankis žmogus tegu pamėgina bent 10 minučių padirbti kompiuteriu, maigydamas kaip numesti svorio atsigaunu kaire ranka.

Įsitikinsite, jog galvoti reikia gerokai daugiau nei atliekant paprastus veiksmus automatiškai, iš įpratimo. Taip ir dėl mitybos keitimo — reikės galvoti, ką, kiek ir kada valgyti.

Pirmas žingsnis, labai svarbu susiplanuoti valgiaraštį. Nežinomybė, ką valgys vakare, žmogų labai sekina ir varo į stresą. Jis nerimastingai duodasi po šaldytuvą, spinteles, ieško kažko skanaus, o tada ištinka TAI — jis prisivalgo to, ko nereikėtų, ir dar gerokai daugiau nei iš tikrųjų norėjo.

Antras žingsnis, suformuokite skanių ir sveikų patiekalų krepšelį. Tai ne taip sudėtinga. Pasižiūrėkite, iš kiek patiekalų paprastai renkatės, ką gaminti. Pamatysite, kaip numesti svorio atsigaunu nereikia ieškoti variantų — susidarys gal vakarienės ir pietų patiekalų.

Tuomet atsirinkite iš savo valgiaraščio, kas jums bei šeimai yra ir skanu, ir sveika. Vadinasi, liks trūkstamus patiekalus atrasti. Šiame etape nusiteikite, jog teks daug ragauti, galvoti ir dėlioti, gali būti ir kulinarinių katastrofų, bet kitaip ir nesužinosite, kas jums skanu ir sveika. Neišsigąskite - tai bus vienas esminis persitvarkymas; kai nauji sveiki ir skanūs patiekalai prigis jūsų šeimoje, tai apie maistą imsite galvoti vis mažiau, nes tai taps įpročiu.

Nes jeigu eisite kiekvieną ar kas antrą dieną į parduotuvę, vėl gaišite laiką ir, tikėtina, kaip numesti svorio atsigaunu daug nereikalingo maisto, neplanuotų pirkinių.

Kai nežinosite, ką valgyti, pradėsite naršyti spintelių lentynas. Pasirodys, kad tam patiekalui trūksta vieno produkto, kitam — kito, ir valgysite ne tai, kas sveika, o tiesiog tai, ką turite.

Naujausi įrašai

Tokiu būdu patirsite daug streso. Kai jau nusistatėte, ką valgysite, atsirinkote skanius ir sveikus produktus, turėkite kelis suplanuotų dienų variantus ir juos išsisaugokite — nereikės kitą kartą galvoti ir iš naujo planuoti. Beje, kai turite atrinktų produktų sąrašą, tai ir pinigų susitaupo, nebereikia pirkti tai, ką akys mato ir skrandis nori. Mitas, kad sveikai maitintis yra brangiau.

Mano klientai, kurie skaičiuoja biudžetą, tvirtina, jog išties pinigų išleidžia mažiau. Pirma, nebeperka visokių nesveikų gėrimų, užkandžių, antra, sveiki ir natūralūs produktai yra sotesnis, todėl jų suvalgoma mažiau o užtenka ilgesniam laikuitrečia, suvalgo mažiau gyvulinės kilmės produktų, kurie yra gana brangūs.

Mano klientų paskaičiavimais, jie sutaupo proc. Vis tiek yra suvartojamų per parą kalorijų norma. Be to, mitybos sutvarkymas — ne tik vienų produktų keitimas kitais. Tai ir režimo laikymasis, ir valgymo taisyklės. Iš patirties galiu pasakyti, jog po panašiai dviejų mėnesių pertvarkytos mitybos labai paaštrėja skonio ir kvapų pojūtis, atsigauna receptoriai.

Reikia valgymo procesui skirti laiko, jam atsidėti. Kai nubėgate pietauti į kavinę, per dešimt minučių susikišate kaip numesti svorio atsigaunu stemplę maistą beveik nekramtydami, tai paskui dejuojate, kad rūgštingumas kyla, kad virškinamasis traktas nedirba, jaučiatės mieguisti. Labai svarbu gerai sukramtyti maistą. Pirma, jis lengviau virškinamas, taigi nesijausite tokie mieguisti, apduję ir nesinorės vėliau saldumynų ar miltinių produktų ir kavos, kad pasisemtumėte energijos.

b6 kadrai svorio metimui ar svoriai gali padėti numesti svorio

Antra, greičiau ateina sotumo jausmas, kuris vėluoja, kai valgymui neskiriate pagrindinio dėmesio - valgote skaitydami laikraštį, žiūrėdami televizorių. Tokiu būdu mažiau kramtoma, dedamas maistas dideliais kąsniais, jis sunkiau virškinamas, be to, privalgoma daugiau.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Kartais netgi nepastebite, kad jau lėkštė tuščia. Akys net nespėjo užfiksuoti, kad vyko toks valgymo procesas, ir einate įsidėti dar. Labai svarbus ne tik valgymui skiriamas laikas, bet ir režimas.

  • Kaip 2 prarasti nugaros riebalai
  • Padėk man, noriu numesti svorio
  • Fm svorio metimas
  • Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais.
  • Kaip atsikratyti antsvorio po gimdymo? – daiktadezes.lt
  • 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  • Žmogui būtinas geras poilsis, nes tik gero poilsio pagalba kūnas gali atsigauti ir pailsėti.
  • Riebalai netenka

Valgyti reikia stengtis tuo pačiu metu. Žmonės dažnai nevalgo pusryčių, į darbą atėję išsiverda saldžios kavos, o jau 11 valandą eina pietauti.

Juk susidaro labai didelis tarpas tarp valgymų, o tai nėra gerai. Dažniausiai tokiu kaip numesti svorio atsigaunu dienos metu valgomi saldumynai, miltiniai patiekalai, o vakare peralkus persivalgoma. Tarp valgymų turi būti 2, valandų tarpas laikas skaičiuojamas nuo valgymo pradžios. Shutterstock nuotr. Idealiausiai tinka košės, tačiau ne užpilamos, ne greitai verdamos, ne dribsniai, o neskaldytų grūdų košės. Daugelio nuostabai, jos paruošiamos labai paprastai. Užpilkite kruopas vandeniu prieš miegą, ryte užvirkite, išjunkite kaitinimą ir palikite ant viryklės minučių.

Kol nusiprausite, apsirengsite, pasidažysite, košė bus paruošta. Priešpiečiams rinkitės vaisius arba uogas. Pietūs turi būti pagrindinis dienos valgis — pora šimtų gramų šviežių daržovių ir pasirinktinai liesa mėsa, balta žuvis, ankštiniai arba bulvės.

O paskui jau lieka pavakariai geriausiai tinka sėklos ar riešutai ir lengva vakarienė, geriausia įprasta prarasti kūno riebalus į pietus, tik du kartus mažesnė porcija. Mityba neturi būti kraštutinė. Kai žmogus galvoja, kad kažkokio produkto negalės suvalgyti, jis nerimauja, save kaip numesti svorio atsigaunu, išgyvena stresą.

Ir labai pradeda jo norėti! Jei vakare save tramdote, vos valdotės, kad nelįstumėte į šaldytuvą ir nesuvalgytumėte daugiau, vadinasi, jūsų mityba nėra tvarkinga.

Kai maitinatės teisingai ir pakankamai visos dienos metu, tokių išgyvenimų nekyla.

Pranešti klaidą

Pirma savaitė buvo sunki, o antrą net apie jas negalvoju. Visai jų nepasiilgstu — nei skonio, nei kvapo. Tik tikriausiai ne tik bandelių nevalgėte, bet ir kitų pokyčių mityboje buvo. Kai pradedi kitaip maitintis, gauti pakankamai vertingų medžiagų, viskas ima tvarkytis.

Kaip atsikratyti antsvorio po gimdymo?

Klientai ateina pas mane po savaitės tvarkingos mitybos ir sako, jog manė, kad bus sunkiau, drebės kojos, bus silpna nuo tam tikrų produktų atsisakymo, o paskui pateikia faktą: jų nevalgo, nenori ir puikiai jaučiasi. Tai normalu. Organizmas persitvarko, jis gauna medžiagų tikslingai. Gerai sukramtant, maistas virškinamas lengviau, pasisavinamas geriau. Žodžiu, pokyčiai akivaizdūs — gerėja savijauta, sveikata, taip pat numetama ir svorio.

kaip numesti svorio atsigaunu

Ten herojus kėlėsi tam tikrą valandą, sutiko tuos pačius praeivius, darė tuos pačius darbus. Jo gyvenime viskas kartojosi.

Ar įmanoma greitai atsikratyti papildomų kilogramų? — GERA KARMA™

Taip ir čia — nauja diena, vėl pusryčiai, kaip numesti svorio atsigaunu, vakarienė, tarpiniai nedideli užkandžiai. Svarbu suvokti, kad žmogus turi ne tik norėti pasikeisti, bet ir tą norą iš karto pradėti įgyvendinti.

Jei sakys, jog pradės kitaip maitintis nuo pirmadienio, nuo Naujų metų, po gimtadienio ir panašiai, tai labai tikėtina, kad jis niekada ir nepasikeis. Net jei pradės, ilgai neišsilaikys arba vis ras priežasčių, kaip numesti svorio atsigaunu turėtų tuos pokyčius atidėti.

Jei norite pradėti sveikatai maitintis, pradėkite dabar.

Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti. Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote.

Ne rytoj, o šiandien. Taip pamažu pamėginkite sveikai maitintis 10 dienų, paskui mėnesį. O po mėnesio jau ir pati pajusite, kad kitaip maitinantis, dingsta ir tas noras miltiniams patiekalams, ir poreikis mėsai sumažėja.

Sunku numesti svorio? Atsižvelkite į šias klaidas

O jei ta trauka išlieka, tiesiog drebi, kaip nori miltinių blynų ar saldainių, vadinasi, mityba vis dar yra netvarkinga. Sveikai ir skaniai maitinantis, suvalgoma mažiau, nes tokie produktai paprasčiausiai yra sotesni. O kai žmogui sotu ir skanu, kam reikia ieškoti kažko kito? Vadinasi, nėra jau taip sunku laikytis tos sveikos mitybos, nėra jokios kančios!

Taip pat perskaitykite