Cukrus sustabdo svorio metimą

Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi cukrus sustabdo svorio metimą taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas.

Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta.

40 metų praranda svorį

Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį. Bet ar jūs tikrai viską darote tinkamai, kad jūsų svoris kristų? Kai sveriamės ir pastebime, kad auga svoris, daugelis galvoja, kad taip yra dėl to, kad užauga daugiau riebalų.

Tavo komentaras

Bet jei sutvarkėte mitybą ir judate daugiau, o svoris nekrenta, gali būti, kad tiesiog užsiauginote raumenų, kurie yra sunkesni nei riebalai. Unikauskas, ir yra pirmoji iš dažniausiai daromų svorio metimo klaidų.

neprotingas namų riebalų nuostolių kalendorius

Pasak gydytojo, reikia atsižvelgti ne į svorį, o į apimtis ir jas matuoti. Kai mažėja riebalų kiekis, liemens apimtis mažėja. Antra daroma klaida — kalorijų skaičiavimas.

cukrus sustabdo svorio metimą 60 svarų svorio vyras

Taip, jos gerai, kai reikia paskaičiuoti energetinę vertę. Susidaro įspūdis, kad kalorijos svarbiau nei pats maistas, kurį suvalgote.

Penkios svorio metimo klaidos

Palyginkime mėsą su vaisiais — mėsa yra baltymų ir riebalų šaltinis, cukrus sustabdo svorio metimą sakykime, obuolyje — didžiulis kiekis cukraus fruktozės.

Svarbu rinktis produktus, kuriuos valgome, priduria A. Nesvarbu, kad jų kalorijų kiekis — toks pat, tačiau produktai skirtingai veikia mūsų svorį. Trečia klaida — valgyti per daug riešutų, sako profesorius. Kaip atskirti, kad jau pradėjome deginti savo organizmo riebalus? Atkreipti dėmesį į šlapimo kvapą — pradžioje jis įgyja acetono priekvapį. Ketvirtoji A.

10 patarimų norintiems pradėti naują sveiką gyvenimą ir numesti svorio

Unikausko įvardyta klaida — saiko neturėjimas. Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami.

Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus. Jeigu metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug.

Biomedicinos mokslų daktarė patarė, kaip „namų režimu“ nepriaugti svorio ir įspėja – jokių dietų

Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 cukrus sustabdo svorio metimą 48 val. Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų.

Daržovių norma parai — apie gramų. Penktoji svorio metimo klaida, tikina A. Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė.

gali sveiki riebalai priversti mesti svorį

Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika. Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni.

Taip pat perskaitykite