Atviras laiškas apie svorio metimą

atviras laiškas apie svorio metimą

Spausdinti Greitas svorio metimas po gimdymo — žala sau ir mažyliui Shutterstock nuotr. Svorio metimas studijuojant užsienyje susidaryti įspūdis, atviras laiškas apie svorio metimą tokios žvaigždės kaip Angelina Jolie, Jessica Alba, Victoria Beckham ir daug kitų grožio etalonų, vos  pagimdžiusios, iškart lipa ant treniruoklio ir nenulipa nuo jo, kol neatgauna tobulų formų.

O juk kitoms moterims tokiu metu net neilgas pasivaikščiojimas — nemenkas iššūkis. Akivaizdu, kad jų iškelta kartelė visoms pasaulio mamoms — tikrai aukšta.

svorio metimas – Mūsų galimybėms ribų nėra!

Bet ar toks žaibiškas svorio metimas po gimdymo nekenkia sveikatai? Medikų atsakymas vienareikšmiškas — kenkia. Ne kiekviena moteris po gimdymo gali sau leisti pasisamdyti asmeninį dietologą, virėją, trenerį ir auklę. Dietoms — NE Nors nemažai moterų atviras laiškas apie svorio metimą, kad greičiausias būdas atsikratyti nepageidaujamų kilogramų po gimdymo yra griežta dieta, gydytoja dietologė Lina Viniarskaitė su tuo kategoriškai nesutinka — krūtimi maitinančios mamytės per dieną turi suvartoti kalorijų.

Karolina G.

Antraip jos kenkia ne tik sau, bet ir kūdikiui — dėl dietos nukenčia ir pieno kokybė, ir mažėja jo kiekis. Todėl gydytoja pataria moterims nesilaikyti jokių ypatingų dietų bent jau pirmąsias šešias savaites po gimdymo. Šitaip galite atsikratyti nemažai iki gimdymo priaugto svorio — pieno gamybai papildomai reikia kalorijų per dieną. Taip pat rekomenduotina susidaryti valgymo grafiką, kuris padėtų vartoti įvairius produktus ir taip gauti visas sau ir savo kūdikiui reikalingas medžiagas.

Be to, paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgyta maistelį.

atviras laiškas apie svorio metimą numesti svorio durban

Vargina slogi nuotaika — mankštinkitės Nors L. Kūdikius auginančioms moterims gydytojai rekomenduoja užsiimti aktyvia fizine veikla ir mankštintis, kadangi fiziniai pratimai ne tik padeda susigrąžinti buvusias formas, bet ir sumažina pogimdyvinės depresijos riziką. Taip pat negalima pamiršti, jog po gimdymo, ypač maitinant krūtimi, svoris krenta savaime, todėl norint atgauti gražias kūno formas pakanka kelių efektyvių pratimų.

Net jei prieš nėštumą turėjote viršsvorio, gydytoja ragina pasinaudoti proga ir pasidailinti kūno formas. Šitaip visai dienai suaktyvinama medžiagų apykaita, atsiranda daugiau energijos. Tačiau jeigu esate pelėda, treniruokitės vakarais. Kada ir nuo ko pradėti, kad nepakenktumėte nei sau, nei kūdikiui? Jei jis uždega žalią šviesą — pirmyn!

svorio netekimas 2kg kaip vieniša mama gali numesti svorio

Jei ne — geriau neskubėkite ir palūkėkite, kol sustiprėsite. Juk svarbiausia — jūsų ir jūsų mažylio sveikata.

Taip pat nepamirškite pasitikėti savo kūnu. Mankšta su vėžimėliais Jei gavote gydytojo leidimą pradėti sportuoti, nė nemėginkite pradėti intensyvų treniruočių. Pradedant sportuoti negalima persistengti.

Mankštas natūraliausia pradėti nuo pasivaikščiojimų.

atviras laiškas apie svorio metimą svorio netekimas osce

Pastaruoju metu išpopuliarėjo treniruotės su vežimėliais. Jos metu tempimo pratimai ir įvairūs įtūpstai yra daromi atsirėmus į vežimėlį.

Greitas svorio metimas po gimdymo – žala sau ir mažyliui | daiktadezes.lt

Be abejo, juos reikėtų daryti atsargiai ir nepersitempti, pradėti nuo mažų žingsnelių. Pilvo preso pratimai Po gimdymo labai svarbu stiprinti pilvo presą.

  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Ar galima numesti svorio esant 39?
  • Prarasti kūno riebalus per 3 mėnesius
  • Ar galima numesti svorio vien darant zumba
  • Prarasti judesio riebalai
  • Mesti svorį per dvi savaites patarimų

Net atviras laiškas apie svorio metimą moterys, kurios iki nėštumo intensyviai sportuodavo, per devynis mėnesius nešiodamos kūdikį praranda buvusį pilvo raumenų stiprumą. Pilvo prese yra dvi pagrindinės zonos, kurioms reikia skirti daugiau dėmesio — tai viršutinė ir apatinė jo dalys. Apatinę dalį stiprina įvairūs kojų kilnojimo pratimai, o viršutinė dalis stiprėja judinant liemenį.

Svarbiausia — nepamiršti abiejų zonų, kadangi taip sustiprinsite įstrižuosius pilvo raumenis, kurie labai svarbūs moters liemeniui. Pasirinkti tinkamiausią treniruotę geriausiai padės treneris, tačiau jeigu renkatės pačios, išbandykite kuo įvairesnių treniruočių ir stenkitės nuolat keisti jums tenkantį krūvį.

Nebijokite laikui bėgant treniruotes intensyvinti. Jei įmanoma, mankštų ciklą reikia susidėlioti taip, kad kiekviena treniruotė atliktų skirtingas funkcijas: pavyzdžiui, pakaitom vaikščiokite į riebalų deginimo ir širdies kraujagyslių stiprinimo treniruotes.

Komentarai | Atviras laiškas teisėjai N. Venckienei | daiktadezes.lt

Dubens dugno raumenų stiprinimas Renkantis treniruotes, būtina atkreipti dėmesį į dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus. Šie nematomi raumenys stabilizuoja stuburą, yra taisyklingos laikysenos pagrindas ir turi didelę reikšmę bendrai moters sveikatos būklei.

  • Svorio metimo patikrinimo lapas
  • Atviri skaitytojų laiškai Laiškas: Vis bandau įtikinti save, kad aš normali Mano istorija ta pati.
  • Svorio netekimas 5 svarai per savaitę
  • Nevalingo svorio metimo apibrėžimas
  • Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.
  • Kaip visur prarandu riebalus
  • Apsėstųjų mišios persikėlė į šį portalą
  • Laiškas: Vis bandau įtikinti save, kad aš normali – Mūsų galimybėms ribų nėra!

Labai svarbu stiprinti nugarą, pečius, rankas — juk laukia ilgi mėnesiai nešiojimo, sūpavimo džiaugsmų. Kad ir labai norisi kuo greičiau susigrąžinti ankstesnes formas, stenkitės per daug neapkrauti sąnarių. Iki 6 — 8 savaičių po gimdymo nerekomenduojamas bėgimas ar šokinėjimas, antraip rizikuojate patirti rimtų traumų ir pažeisti sąnarius.

Navigacija tarp įrašų

Pabaigai dar kartą primename — įsiklausykite į savo kūną! Kiekvienas žmogus skirtingas, todėl tai, kas padėjo jūsų draugei, nebūtinai padės jums. Jei net po nedidelės mankštos greitai nuvargstate, dūstate, jaučiate nemalonius skausmus pilve ar kitokį diskomfortą — tai ženklas, jog kažką darote ne taip. Tokiu atveju luktelkite, mažinkite krūvį arba rinkitės kitokius pratimus — juk mažyliui reikalinga sveika, žvali ir gerai besijaučianti mama.

Ar galite numesti svorio, bet išlaikyti kreives numesti svorio sėdint namuose

Taip pat perskaitykite