Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio

Patarimai riebalų deginimui

No Comments on 5 mitai apie sportą ir riebalų deginimą Kai suprasite, kad kalorijų deficitas yra vienintelis dalykas, dėl kurio netenkame riebalų, tikriausiai pradėsite sukti galvą apie kitus dalykus, kuriuos girdėjote apie riebalų dingimo priežastis. Tai Ar galite numesti riebalus temos, kurias apžvelgsime kituose straipsniuose. Aš kalbu konkrečiai apie sportą čia ir apie daugybę riebalų deginimo mitų.

Raumenys į riebalus?

Išsklaidykim šiuos mitus. Riebalus galima deginti konkrečios kūno vietos Sklindo idėja, kad yra specialių pratimų, skirtų konkrečių kūno vietų riebalų deginimui.

kaip vėžlys prarado visą savo svorį 23 metų vyro svorio metimas

Kaip ir atliekant pilvo preso pratimus, deginami pilvo riebalai, nugaros pratimai degina nugaros riebalus, kojų pratimai degina kojų riebalus, krūtinės pratimai nukreipiami į vyro krūtis, veido Ar galite numesti riebalus atsikrato veido riebalų ir pan. Ar galite numesti riebalus iš tikrųjų nėra tiesa.

sudeginti vieną riebalų degintuvą

Nes pratimai yra skirti raumenims, o ne riebalams ant tų raumenų. Tai tik kvailas mitas, ne kartą paneigtas tiek realiame pasaulyje, tiek tyrimuose.

Tai taip pat mitas ir dėl dviejų skirtingų priežasčių: Pirma, nors kai kurie pakartojimų diapazonai gali būti daugiau ar neprarasdami svorio idealūs tam tikriems tikslams pasiekti, raumenys gali būti statomi VISUOSE pakartojimų diapazonuose, nepriklausomai nuo to, koks aukštas jis gali būti.

numesti svorio Koranas ar galima numesti svorio per 9 savaites

Antra, nėra nieko, kas atsitinka, kai jūs naudojate mažiau svorio ar daugiau pakartojimų, o tai staiga suteikia pratimui stebuklingą sugebėjimą susitelkti į riebalus ant jūsų treniruojamos kūno dalies.

Iš tikrųjų reikšmingiausias dalykas, kuris gali nutikti, kai pakeičiate sunkesnį svorį raumenims augti į lengvesnį svorį numanomu riebalų deginimo tikslutai yra stimulo, kuris suteikia jūsų kūnui priežastį išlaikyti jūsų turimą raumenį sumažinimas… dėl to gali sumažėti raumenys. Tai yra visiška priešingybė tam, ką norite daryti, kai bandote mesti svorį neprarasdami raumenų masės.

HOW DOES ISLAM SEE BLACK MAGIC, EVIL EYE, FORTUNE-TELLING, JINN? / Mufti Menk (Balandis 2020).

Jūsų kūnas neprarasdami svorio ir nerūpi, kokį pratimą jis atlieka ar kokią įrangą jis naudoja. Ir nė vienas iš jų negali būti tiesiogiai nukreiptas į kūno riebalus. Ale, jei norite būti didelis ir stambus, atlikite šiuos pratimus ir šias treniruotes, tačiau jei norite būti liekni, tonuoti ir ryškūs, atlikite šiuos pratimus ir šias treniruotes, nes jie skirti būtent šiam kūno tipui.

Atsiprašau bet ne.

Lieknėjimas kojose nuo bėgimo

Viskas, ką galite padaryti, tai prarasti ar įgyti raumenis ant tos kūno dalies, arba prarasti arba priaugti riebalų toje kūno dalyje. Ir jei man reikės vėl pasikartoti, aš tai padarysiu: nėra nieko, ko negalėtumėte padaryti išskyrus riebalų nusiurbimąkad susitelktumėt į tam tikrą riebalų sritį tam tikroje kūno vietoje, taip pat negalite tiksliai pasirinkti, kur numesite svorį.

Tai neįmanoma. Tai yra mėšlina koncepcija, kurią bandoma parduoti moterims ir kuri tęsia įvairius neproduktyvius mitus apie treniruotes su svoriais.

Jei jaučiate riebalus ir beviltiška numesti svorio, tai greitas ir efektyvus būdas numesti svorį?

Kardio ir Metabolinės treniruotės degina riebalus. Galiausiai, mes neprarasdami svorio labiausiai paplitusius riebalų deginimo pratimus: kardio ir metabolines treniruotes. Kai kas nors nusprendžia pradėti sportuoti norėdamas numesti svorio, tai yra tas užsiėmimas, kurį jie dažniausiai daro. Kadangi tipiniam žmogui susidaro įspūdis, kad paprasčiausias šios treniruotės reiškia riebalų praradimą. Bet tai nebūtinai tiesa, nes tokia mankšta — savaime — nesukelia riebalų praradimo.

Tai degina kalorijas.

60 patarimų norintiems numesti svorio (I dalis)

Ir tik tuo atveju, jei kartu su jūsų dieta bus Ar galite numesti riebalus kalorijų deficitas, iš tikrųjų bus prarasta kokia nors reikšminga kūno riebalų dalis. Deja, to neužtenka, nes dauguma šių dalykų yra tiesiog neveiksmingos nesąmonės, o dalykus, kurie gali veikti pvz. Tai reiškia, kad nepaisant to, kiek kalorijų sudeginate per treniruotes, jie nesudegins riebalų, jei vis tiek valgote tokį kiekį, kuris neleidžia susidaryti deficitui.

Taigi tai, kas suprantama, yra tai. Kiekviena mankštos rūšis, sudeginanti reikšmingą kalorijų kiekį, GALI sukelti riebalų praradimą … bet tik tuo atveju, jei tai lemia nuolatinį kalorijų deficitą, atsirandantį kartu su jūsų dieta. Jei taip iš tikrųjų atsitiks, deginsite riebalus.

Taip pat perskaitykite