3 riebalų deginimo stadijos

10 būdų kaip sulieknėti be dietų ir sporto + 3 gydytojo A. Unikausko patarimai | Pasiutus Lapė

3 riebalų deginimo stadijos kaip galime numesti riebalus

Spausdinti Mokslininkai pataria metantiems svorį: riebalai degina riebalus shutterstock nuotr. Tyrimo rezultatai nustebino Omega-3 nauda lieknėjimui buvo susidomėta po Pietų Australijos universitete atlikto tyrimo, kurio metu mokslininkai analizavo 75 žmonių svorio ir riebalų masės pokyčius.

Naujas riebalų degintojas

Visiems jiems buvo diagnozuotas antsvoris arba nutukimas, kamavo padidėjęs kraujospūdis bei aukštas cholesterolio lygis. Tyrimo dalyviai buvo suskirstyti į keturias grupes: pirmosios dvi grupės nuolat gavo omega-3 riebiųjų rūgščių turinčio tuno aliejaus, tuo tarpu kitos vartojo placebą — tokį pat kiekį saulėgrąžų aliejaus, neturinčio omega Abi šios grupės buvo dar kartą padalintos per pusę ir vieniems dalyviams nurodyta tris kartus per savaitę pasivaikščioti 45 minutes, o kiti galėjo visiškai nesportuoti.

Visi tyrimo dalyviai privalėjo nekeisti savo kasdienių mitybos įpročių. Po trijų savaičių, trys tyrimo dalyvių grupės nepasižymėjo jokiais didesniais pokyčiais, tačiau grupė, sportavusi ir vartojusi omega-3 riebalų rūgštis, mokslininkus nustebino. Pastarosios grupės dalyviai vidutiniškai numetė po 2 kilogramus ir sumažino viso kūno riebalų masės procentą.

3 riebalų deginimo stadijos Diy kūno įvyniojimas, norint numesti riebalus

Rezultatai dar labiau nustebino todėl, kad tyrimo dalyviai beveik nepakeitė savo gyvenimo būdo bei įpročių ir sportuodami patyrė tik nedidelį fizinį krūvį. Riebalų kaupimasis ant pilvo signalizuoja rimtas problemas Omega-3 nauda svorio metimui buvo aiškinama keletu priežasčių.

Omega-3 riebalų rūgštys 3 riebalų deginimo stadijos ir EPR mažina insulino, cukraus kiekį kraujyje ir tai organizmui padeda riebalus deginti, o ne juos kaupti. Taip pat, tai suteikia daugiau energijos, atsiranda jėgų sportuoti ar atlikti fizinius pratimus.

Veikimo principas: maksimalus suvartojamų angliavandenių kiekio apribojimas. Rezultatas: organizmo metabolizmo "perjungimas" nuo angliavandenių deginimo į riebalų deginimą ir greitas svorio numetimas.

Be viso to, mokslininkai pastebėjo, kad omega-3 riebalų rūgštys greitina medžiagų apykaitą - tai padeda gliukozę paversti energija, o ne kaupti ir saugoti riebalų pavidalu. Tyrimai taip pat rodo, kad verta atkreipti dėmesį, jei riebalai kaupiasi pilvo, liemens srityje - tai dažnai reiškia, jog greičiausiai organizmas gamina 3 riebalų deginimo stadijos lieknėjimui trukdančios medžiagos -  kortizolo arba streso hormono, 3 riebalų deginimo stadijos riebalų kaupimąsi 3 riebalų deginimo stadijos kūno vietose.

  • Kaip numesti 2 kilogramus riebalų
  • Daržovių šaldymas namuose: ar viską atliekate taisyklingai?
  • Svorio metimas, sukeliantis panikos priepuolius
  • 3 riebalų suvartojimas dietos metu - daiktadezes.lt

Siekiant suvaldyti kortizolo lygį, reikėtų į dienos racioną įtraukti daugiau omega-3 riebalų rūgščių turinčių produktų. Omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai Omega-3 riebalų rūgštys yra nepakeičiamos, todėl jų galima gauti tik iš maisto. Didžiausi omega-3  riebalų rūgščių šaltiniai — riebios žuvys: lašiša, sardinės, tunas, ančiuviai; jų taip pat yra linų sėmenų aliejuje tik ALR riebalų rūgštisgraikiniuose riešutuose, sojoje.

3 riebalų deginimo stadijos riebalų praradimo realybė

Jei per savaitę suvartojate bent tris porcijas riebios žuvies, tuomet galite būti tikri, kad aprūpinate organizmą reikiamu kiekiu šių gyvybiškai svarbių riebalų rūgščių. Deja, tyrimai rodo, kad ant lietuvių stalo žuvis vis dar retas patiekalas.

siaubo svorio metimas

Taip pat perskaitykite